سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالقدر:

راه سردار سلیمانی ادامه دارد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سردارانی راه قاسم سلیمانی را تا نابودی دشمنان ذلیل ادامه خواهند داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی ذوالقدر درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی مصیبت بزرگی برای مسلمانان جهان است، ایشان خدمات بسیار ارزنده‌ای را برای مظلومان و ستم دیدگان منطقه داشتند.

نماینده مردم میناب در مجلس اسلامی با بیان اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی برای هر مسلمان غمگین و سنگین بود،‌گفت: هنگامی که خبر شهادت این سردار بزرگ اسلام منتشر شد بسیار متاثر و غمگین شدیم، خداوند قطعا روح ایشان را به پاس خدماتی که برای ایران و اسلام انجام داده است، شاد می‌کند.

وی تاکید کرد: فرزندان جان برکف برای اسلام کم نیستند،‌ هستند سردارانی که جای ایشان قرار گیرند و راه این شهید بزرگوار را ادامه دهند تا دشمنان را ذلیل و نابود کند و نگذارند آنان به اهداف خودشان برسند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حرف اول این است که مسلمانان باید وحدت داشته باشند، مردم منطقه باید تابع مرجعیت باشند و نگذارند کسی در میان آنان برای ایجاد اختلاف رسوخ کند.

وی ادامه داد:‌ کشورهای که امروز از دشمنان پیروی می‌کنند از خواب غفلت بیدار شوند، دشمنان ایران و عراق آمریکا و اسرائیل هستند آنان در صدد هستند اختلاف را میان مسلمانان ایجاد کنند.

ذوالقدر تاکید کرد:‌ ایالات متحده امروز بین سعودی‌ها و کشورهای اسلامی تفرقه انداخته است، روسای این کشورها از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند آمریکا دوست آنان نیست بلکه دشمن‌شان است.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.