سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام خشم مردم همدان از اقدام تروریستی آمریکا

مردم همدان امروز پس از نماز عبادی ـ سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی ضمن اعلام خشم از اقدام تروریستی آمریکا، از سردار سرافراز سپاه اسلام تجلیل خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: قطعا این اقدام تروریستی استکبار جهانی بدون پاسخ نخواهد ماند.

اوادامه داد: مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، قدردان خدمات و زحمات این سردار بزرگ اسلام می‌باشند و لذا امروز پس از نماز عبادی، سیاسی جمعه، با برگزاری راهپیمایی با عنوان «خشم انقلابی مردم دارالمومنین همدان»، ضمن اعلام انزجاز خود از اقدام تروریستی دولت آمریکا، از فعالیت‌های این سردار سرافراز سپاه اسلام و فرمانده بی نظیر نیز تجلیل خواهند کرد.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه این راهیپمایی در شهرستان‌های استان هم بعد از نماز جمعه برگزار خواهد شد، ابراز داشت: مراسم راهپیمایی در شهر همدان از حسینیه حضرت امام خمینی (ره) بعد از نماز جمعه آغاز خواهد شد و تا خیابان شریعتی این راهپیمایی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.