سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی مرگ رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید/ از این پس جای‌جای جهان برای آمریکا ناامن است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی مرگ رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید و رئیس جمهور این کشور باید بداند که از این پس جای‌جای برای آمریکا ناامن است.


علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست رئیس جمهور آمریکا، اظهار کرد: سردار سلیمانی را همه جهان می‌شناختند و ایشان به عنوان یک شخصیت برجسته، انسانی مومن و مخلص و یک سردار شجاع در جای‌جای دنیا شناخته شده بود و به همین دلیل جنایتی که ترامپ انجام داد با پاسخی سخت از سوی جبهه مقاومت مواجه خواهد شد.

او افزود: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید اما آمریکا باید بداند که تنها سفارت کشورش در عراق ناامن نیست بلکه اکنون جای‌جای جهان برای آمریکا خطرناک است و مقامات این کشور با پاسخ سرد و انتقام به یاد ماندنی جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: به شهادت رساندن سردار سلیمانی بیانگر حماقت و کودنی رئیس جمهور آمریکا است و بدون تردید رویش این جنایت آنقدر گسترده خواهد بود که روحیه جسارت و شجاعت در مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی در مردم منطقه و ایران چندین برابر خواهد شد.

بروجردی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا با اقدام ننگین خود در راستای به شهادت رساندن سردار سلیمانی مرگ رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید و از این به بعد شاهد آن خواهیم بود که افول قدرت آمریکا با سیر نزولی سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۳ دی ۱۳۹۸
آزادی قدس نزدیک است انشاالله