سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین دوره مسابقات ACM دانشگاه پیام نورهمدان در بهمن ماه

سومین دوره دانشگاه پیام نور مرکز همدان مسابقات سراسری برنامه‌نویسی دانشجویی ACM در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر صفاری‌نیا مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نورهمدان هدف از برگزاری این مسابقه را تقویت کار گروهی، مهارت‌های برنامه نویسی و توان حل مسئله در بین دانشجویان رشته‌های مرتبط با علوم و مهندسی کامپیوتر دانست و افزود:داین مسابقات دانسته‌های علمی، مهارت‌های برنامه نویسی و توان کارگروهی دانشجویان را به رقابت می‌گذارد.

رئیس شورای سیاستگذاری مسابقات ACM دانشگاه پیام نور بیان کرد: هویت بخشی به فعالیت‌های علمی و شناسایی استعداد‌های برنامه نویسی، ایجاد انگیزه، ساماندهی و حمایت از تیم‌های برگزیده جهت شرکت در مسابقات جهانی، کمک به شناسایی، جذب و پرورش استعداد‌های مبتکر دانشگاه در زمینه برنامه نویسی، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، معرفی آن‌ها به صنعت و ایجاد کارآفرینی از دیگر اهداف این مسابقات است.

اوبر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور یادآور شد: دانشجویان مبتکر و برنامه نویس علوم کامپیوتر دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت http://acmh.ir جهت شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.