سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوشکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا با ترور سردار سلیمانی نابودی خود در منطقه را رقم زد

کارشناس مسائل منطقه گفت:آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی عملاً نابودی خود در منطقه را رقم زد و این بدترین اشتباه آنها بود.

محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و نقش او در ایجاد صلح و ثبات در منطقه و بیرون راندن داعش اظهار کرد: برای درک جایگاه و موقعیت سردار سلیمانی کافی است نگاهی به میزان ترس آمریکا، صهیونیست‌ها و نیرو‌های تحت امر آنها از سردار رجوع کنیم.

او افزود: برای فهم جایگاهی که سردار سلیمانی و نیروی قدس سپاه داشته و در ادامه هم خواهند داشت لازم است تا پژوهش‌ها، نوشتار‌ها و گفتار‌هایی که مسئولان، روسای آمریکا و رژیم صهیونیستی به زبان آورده اند را سند قرار بدهیم.

کوشکی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی در راه انقلاب اسلامی، خللی در راه  پاک کردن منطقه از لوث وجود صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث می‌شود که اگر دیروز یک قاسم سلیمانی در این مسیر حرکت می‌کرد اکنون هزاران قاسم سلیمانی اهداف او را دنبال کنند و در حقیقت خون این شهید بزرگوار است که آنها را در این مسیر قرار خواهد داد.

کارشناس مسائل منطقه بیان کرد: او محبوب دل مردم ایران، عراق و سوریه بودند و آمریکا با اقدام ننگین خود در جهت به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی بذر کینه و نفرت را بیش از پیش در دل تمامی مردم منطقه کاشت.

او ادامه داد: آمریکا با به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی عملاً نابودی خود در منطقه را رقم زد، چرا که این بدترین اشتباهی بود که مقامات ایالات متحده می‌توانستند مرتکب شوند و اکنون باید بدانند که امنیت و جایگاه خود را به شدت در منطقه زیر سوال برده‌اند.

کوشکی خاطر نشان کرد: انشاالله و به برکت خون این شهید بزرگوار و یارانشان در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود و همگان مطمئن باشند که سیطره قدرت آمریکا از این بس نابود خواهد شد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.