سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه وزارت دفاع آمریکا در پی شهادت سردار سلیمانی

وزارت دفاع آمریکا درباره حمله به کاروان سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز جمعه درباره حمله به کاروان سردار حاج قاسم سلیمانی و ترور ایشان در بیانیه‌ای ادعا کرد: در راستای دستور رئیس جمهور، ارتش آمریکا با قتل قاسم سلیمانی، رئیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اقدام قاطع دفاعی برای محافظت از کارمندان آمریکا در خارج از کشور انجام داده است.

در ادامه ادعا شده است: ژنرال سلیمانی به طور جدی برنامه‌هایی را برای حمله به دیپلمات‌ها و نیروهای آمریکایی در عراق و سراسر منطقه در حال تدوین داشت. ژنرال سلیمانی و نیروی قدس وی مسئول کشته شدن صد‌ها نفر از اعضای سرویس آمریکایی و ائتلاف و زخمی شدن هزاران نفر دیگر بودند. او در چند ماه گذشته حملات سازمان یافته‌ای به پایگاه‌های ائتلاف در عراق - از جمله حمله در ۲۷ دسامبر - را انجام داد که با مرگ و زخمی شدن کارمندان اضافی آمریکایی و عراقی به اوج خود رسید.

وزارت دفاع آمریکا در بخش دیگری از این بیانیه، از اعتراضات ضد آمریکایی مقابل سفارت واشنگتن در عراق به عنوان «حمله به سفارت آمریکا» یاد کرده و مدعی شده است: ژنرال سلیمانی همچنین حملات به سفارت آمریکا در بغداد را که این هفته انجام شد تأیید کرد. این اقدام با هدف ممانعت از برنامه‌های حمله بعدی ایران انجام شد.

در پایان این بیانیه آمده است: ایالات متحده تمام اقدامات لازم را برای محافظت از مردم و منافع ما در هر کجای جهان در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۲۳:۴۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
«أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ»
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم".
الهی به حق شهید صدیق مظلوم عزیزمان سردار دلها فاتح قلوب امت مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص امت واحده رسول الله ص جهان اسلام ناب محمدی ص حاج قاسم سلیمانی دلاور مرد مردان و یاران و همراهان شهیدش و تمامی مومنین خوبان آزاد اندیشان خردمندان بصیر عادل جهان برسان ظهور حضرت امام معصوم بقیه الله الاعظم ع را و روح ملکوتی و صدیق شهید سردار دلها را شاد و خشنود گردان و ما را مورد شفاعتش قرار ده و دشمنان امت یکپارچه و متحد مظلوم سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص که همان ظالمین ستمگاران فراعنه نژادپرستان فاسد فاسقین فی الارض آمریکاییهای تروریست و جنایتکار خیانتکاران پست فرومایه و همپیمانانشان و صادر کنندگان دستور قتلشان ترامپ و پمپئوی کثافت و خودفروختگان خائنین کارگزارانشان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و قاتلینشان را به درک جهنم سوزانت هر چه سریعتر واصل کن با سختترین و شدیدترین درد و بلاهای آسمانی و زمینیت و عذابهای الهیت که برایشان نازل میکنی توسط لشکریان آسمانی و زمینیت تا خار و ذلیل و نابودشان کنی و از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص با خفت و خاری نابود و فراریشان دهی . روح صدیق و شهیدشان شاد و خشنود باد و با اربابمان اباعبدالله الحسین ع محشور باد . یاد و نامش و راهش و مکتب حسینیشان که همان نابودی تروریستهای شکنجه گران جنایتکاران فاسدین و فاسقین بود تا ابد برای کل بشریت مومنین مسلمین حزب الله مستدام باد . والسلام و صلوات التماس دعا .
رحم الله من یقرا فاتحه مع الصلوات : اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم .
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
مَلِکِ یَوْمِ الدِّینِ
إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ
اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ
صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾
صدق الله العلي العظيم‬‎ .
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
السَّلامُ عَلی اَهْلِ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ مِنْ اَهْلِ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ یا اَهْلَ لا اِلهَ اللهُ بِحَقَّ لااِلهَ اِلَّا اللهُ كَیْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا اِلهَ الَّا اللهُ مِنْ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ یا لااِلهَ اِلَّا الله بِحَقَّ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ اِغْفِرْ لِمَنْ قالَ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ وَاحْشُرْنا فی زُمْرَهِ منَ قالَ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ مُحَمَّد رَسُولُ اللهِ عَلیٌّ وَلِیُّ اللهِ:
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ .
لبیک یا رسول الله ص
لبیک یا فاطمه الزهرا س
لبیک یا حیدر کرار علی ع
لبیک یا حسین ع .
مهدی
۰۲:۳۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
باسلام وعرض ادب به پیشگاه مقدس ولی عصر(ص)شهادت فرزند پاک و عاشق اهل بیت نبوت را به پیشگاه ان حضرت تبریک و تسلیت عرض میکنم،واما از عزیزان وهمرزمان این فرزند پاک ایران زمین خواهش میکنیم که این شیطنت و بی ادبی شیطان بزرگ را بی جواب نگذارند وانتقام قابل قبولی که نشانه اقتدار ایران عزیزمان است را از این دیو صفتان بگیرند(سردار به ارزو رسیدنت مبارک)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
شهادات مبارک
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۳ دی ۱۳۹۸
لعنت خدا بر امریکا اول خبیث عالم
مهرداد
۱۶:۰۰ ۱۳ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا وهزاران مرگ بر آمریکا
محمد
۱۵:۵۶ ۱۳ دی ۱۳۹۸
وقتی از مراسم عزاداری برگشتیم ما میمانیم و امریکا و عربستان و امارات و بحرین چنان روز را برایتان شب کنیم و شب را روز تا بدانید که که مردان اسمانی چگونه انتقام میگیرند
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۳ دی ۱۳۹۸
سرداردلها...شهادتت مبارک
کیان
۱۵:۱۱ ۱۳ دی ۱۳۹۸
قسم به جسم سوخته ات سردار تمام پایگاه های امریکا واسراییل را به خاکستر تبدیل خواهیم کرد ترامپ قمار باز
رسول
۱۵:۰۳ ۱۳ دی ۱۳۹۸
مرگت بادای ترامپ ترسوانتغام خواهیم گرفت
محمد خدایاری
۱۳:۰۷ ۱۳ دی ۱۳۹۸
شهادثت مبارک سردار .خون تو جوششی دوباره در رگهای سرد و به خواب رفته ما تزریق کرد ما منتظر انتقامی سخت هستیم . نه از جنگ و مردن میترسیم نه از دنیا پرستا ن ترسو وخاءنی که با ریختن خون ملت در شیشه به ثروت اندوزی در پناه مذاکره ودوستی با امریکاو غرب دل خوش کرده و دم از با خرد و خویشتنداری با این جنایت روبرو شدن می زنند
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۳ دی ۱۳۹۸
سپاه الان باید خود را نشان دهد باید به گفته رهبر اگه یکی بزنن ده تا میزنیم بازم باید بدانند که حررف نیست عملی میشود سپاه منتظر هستیم همه آماده ایم
احسانی عادل
۱۲:۰۴ ۱۳ دی ۱۳۹۸
مرگ بر منفورترین انسان نمای قرن(ترامپ کثیف)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۳ دی ۱۳۹۸
بعد جنایت چند روز پیش در بمباران مواضع حزب الله عراق و شهادت جمع زیادی از رزمندگان اسلام این امید بود از طریق سیاسی آمریکایی ها رو از عراق اخراج کرد اما الآن با این کار آمریکایی های تروریست در شهادت سردار سلیمانی(که به آرزوش رسید) باید با قدرت نظامی و کشتار آمریکایی ها و اسرایلی ها اونها رو از خاورمیانه انداخت بیرون و بهشون فهموند قدرت نظامی و نظامی کری یعنی چه و باد غرور و تکبر نظامی آمریکایی ها رو باید خابوند.
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۳ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکای جنایتکار
کیارش
۱۰:۰۸ ۱۳ دی ۱۳۹۸
تموم مقامات نظامی و سیاسی امریکای جنایتکار باید به جهنم فرستاده بشن...تا ابد مرگ بر امریکا
شیرین
۰۹:۴۱ ۱۳ دی ۱۳۹۸
به روح پاک و مطهرش سوگند یاد میکنیم که انتقامش را خواهیم گرفت . همه ما قاسم سلیمانی خواهیم شد
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۳ دی ۱۳۹۸
سردار سلیمانی پدر معنوی ما دوستداران جمهوری اسلامی است.
شک نکنید کسی که پدرمان را ترور کند انگار ما را ترور کرده و نتیجه پست فطرتی خود را به یاری خدا خواهد دید.
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۳ دی ۱۳۹۸
سپاه اگر همان روز آن هواپیمای جاسوسی که 35سرنشین داشت میزد الان اینطور جری تر نمی شدند. ما به دشمن رحم کردیم این بزرگترین اشتباه ما بود.
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۳ دی ۱۳۹۸
وزیر دفاع آمریکا باید ترور شود توسط سپاه تنها راه انتقام ایران اینست.
ه.ر
۰۸:۳۱ ۱۳ دی ۱۳۹۸
خباثت آمریکا حکایت امروز و دیروز نیست شهادت هنر مردان بزرگ است و راه آن عزیز بزرگوار ادامه دارد .