سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هشتمین جشنواره ملی گل نرگس در بهبهان 

با حضور مردم جشنواره ملی گل نرگس در شهرستان بهبهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: فعالیت در حوزه کودکان و نوجوانان با توجه به انگاره و گزاره‌های بومی برنامه‌هایی همچون گل نرگس از اهمیت بالایی برخوردار و توسعه فکری و فرهنگی کودکان نقش بسیار ویژه‌ای را ایفا می‌کند.

او افزود: از طریق ظرفیت‌ها و پتانسیلی که در مناطق خودمان داریم به فعالیت‌های فرهنگی جهت می‌دهیم و گل نرگس از این ظرفیت برخوردار است که در سطح ملی و سطوح بین المللی فعالیت‌های مختلفی را در قالب آن عرضه کنیم.

کیانی بیان داشت: امید می‌رود با استفاده از الگو‌های هنری بتوانیم این فرصت‌های فرهنگی را به نسل نو و کودکان و نوجوانان که سرچشمه‌های زاینده‌ای برای فرصت آفرینی در عرصه فرهنگ خواهند بود، انتقال بهتری بدهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تصریح کرد: اهدای کتاب، سرگرمی و اسباب‌بازی، اجرای نمایش عروسکی، عروسک‌گردانی، قصه‌گویی، سرودخوانی، برگزاری کارگاه‌های هنری از جمله نقاشی با موضوع گل نرگس، کتاب‌خوانی و فعالیت‌هایی که واجد ویژگی‌های لازم برای کودکان و نوجوانان است، شامل می‌شود.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.