سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۳۴۰۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد در مازندران

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: ۳۴۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد امسال در مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در بازدید از طرح خود اشتغالی میوه خشک کن مددجوی زیر پوشش کمیته امداد در بهشهر، گفت: سهم اشتغالزایی مازندران امسال ۷۴۹۰ طرح بوده که تا کنون ۳۴۰۰ طرح اجرایی شد.

او در  این بازدید با بیان اینکه این طرح از جمله طرح‌های جدید است که ایجاد اشتغال می‌کند افزود: این بانوی توانمند توانسته با حمایت امداد برای ۱۰ نفر ایجاد اشتغال کند که این کار بسیار پسندیده است.

بختیاری گفت: چنانچه خانم اسدی این کارآفرین موفق بتواند برای ۱۰ نفر دیگر ایجاد اشتغال کند ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره به او پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات امسال در کشور برای اجرای ۱۷۰ هزار طرح اشتغالزایی اختصاص یافت که از این تعداد ۹۸ هزار طرح اشتغال تا کنون ایجاد شده است.

بختیاری گفت: با توجه به تفاهم نامه بانکی و پرداخت تسهیلات؛ اجرای طرح‌ها رسما در سطح کشور از مرداد ماه آغاز شده است.

او افزود: طرح‌های زیادی در سطح کشور وجود دارد که طی بررسی و انجام عملیات تخصصی به بانک‌های عامل ارجاع داده می‌شود و امیدواریم که بانک‌ها با پرداخت بموقع تسهیلات بتوانند مشکلات افراد تحت پوشش را حل کنند.

بختیاری اشتغال‌های خانگی را شغل نهفته خواند و گفت: با ایجاد و احیای مشاغل خانگی مادران خانه دار می‌توانند صاحب شغل و از گردونه امداد با حفظ نظارت خارج شوند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر ۳۵۰۰ مددجوی تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.