سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از حافظان قرآن کریم در قزوین

تعدادی از حافظان قرآن کریم استان قزوین در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم گفت: قرآن کریم در زمینه‌های متعدد برای مسلمان راهِ حل و نقشه‌ی راه انتخاب کرده است که اگر این موارد در زندگی مسلمانان جاری شود دیگر هیچ وقت کافران بر مسلمانان مسلط نمی‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: شرکت در کلاس‌های قرآنی، تفسیر قرآن، قرائت قرآن کریم و سایر موضوعات قرآنی برای انسان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما همه این موارد مقدمه‌ای است تا بدین وسیله افراد بتوانند سبک زندگی خود را قرآنی کنند.

او اضافه کرد: آشنایی با قرآن و درک آن مقدمه‌ای است تا اخلاقِ انسان‌ها قرآنی باشد و همه ارتباطات آن‌ها براساس قرآن رقم بخورد و در موضوعات مختلف اقتصادی و فرهنگی از این کتاب آسمانی استفاده کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه خدا به هیچ عنوان نمی‌خواهد که کافران بر مومنان مسلط شوند، عنوان کرد: قرآن کریم در زمینه‌های متعدد برای مسلمان راهِ حل و نقشه‌ی راه انتخاب کرده است که اگر این موارد در زندگی مسلمانان جاری شود دیگر هیچ وقت کافران بر مسلمانان مسلط نمی‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در زمینه فتنه خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، انسان‌های مختلفی در معرض امتحان و فتنه قرار داده شده‌اند و آن‌هایی از این مسیر سربلند بیرون آمده‌اند که صداقت و بصیرت داشته‌اند و دروغگویان و منافقان در این زمینه مغلوب شده‌اند. 

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.