سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارک بخش خصوصی و دولت در بخش گردشگری کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: کمپین معرفی جاذبه‌های گردشگری استان با همکاری بخش خصوصی و دولتی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان امروز در نشست با دست‌اندرکاران و فعالان صنعت گردشگری استان کرمان گفت: در حال حاضر سهم استان کرمان از بازار گردشگری ایران بسیار ناچیز است و در مقایسه با استان‌های گردشگرپذیر درآمد چندانی از صنعت گردشگری عاید این استان نمی‌شود.

او با بیان اینکه برای معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری این استان، کمپین تبلیغاتی تشکیل می‌شود، افزود: این کمپین با همکاری بخش خصوصی و دولتی راه‌اندازی می‌شود.

فعالی با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در بهمن ماه اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و تعامل با فعالان و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری کشور است.

او با بیان اینکه باید سهم صنعت گردشگری استان کرمان را از بازار گردشگری کشور به دست آوریم، افزود: با بهره‌گیری از راهبرد‌های تبلیغاتی در حوزه گردشگری می‌توان قابلیت‌های استان کرمان را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.