سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوداگران مرگ در خاش زمین گیر شدند/ بیش از یک تن مواد افیونی کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دسنگیری دو قاچاقچی و کشف یک تن و ۱۶ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس شهرستان خاش با سوداگران مرگ خبر داد.

سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان از منطقه "پشت کوه" شهرستان خاش به مناطق مرکزی کشور موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او  افزود: ماموران انتظامی شهرستان خاش در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، ظهر روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت مزدا در یکی از محور‌های فرعی در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین پلیس خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند با تیر اندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند.

سردار طاهری بیان داشت: در این درگیری با توجه به حجم بالای آتش تکاوران پلیس، اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

او  با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات مقتدرانه، گفت: در بازرسی از خودرو‌های به جا مانده از قاچاقچیان، علاوه بر کشف تعدادی سلاح و مهمات مقدار یک تن و ۱۶ کیلو و ۸۹۰ گرم مواد افیونی شامل؛ ۸۰۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و ۱۰۴ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش، ۸۹ کیلو و ۴۰ گرم شیشه و ۲۲ کیلو هروئین کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.