سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلاس‌گر ۱۸ میلیاردی در دام پلیس ارسنجان/مرگ بر اثر گازگرفتگی در باغ شهری

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۲ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اختلاس‌گر ۱۸ میلیاردی در دام پلیس ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان با ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختلاس خبر داد.

سرهنگ محمد‌علی فرهادی بیان کرد: در پی شکایت اداره حقوقی یکی از بانک‌های شهرستان ارسنجان مبنی بر اختلاس توسط یکی از کارمندان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

او افزود: مأموران پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که کارمند یکی از بانک‌ها از حساب تعدادی مشتریان با ترفند خاصی مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر را در حالیکه قصد خروج از شهرستان ارسنجان را داشت دستگیر کردند.

سرهنگ فرهادی با بیان اینکه این اختلاس‌گر برای بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، عنوان داشت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختلاس در بانک اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف چرخ خیاطی‌های قاچاق قبل از ورود به بازار

فرمانده انتظامی رستم گفت: ماموران پاسگاه "بابامیدان" موفق شدند در بازرسی از یک خودرو پراید ۹۰ دستگاه چرخ خیاطی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کنند.

سرهنگ قربانعلی روستا گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "بابا میدان" این شهرستان در حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پراید مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۹۰ دستگاه چرخ خیاطی خارجی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رستم با بیان اینکه بر ساس اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد ریال تخمین زده شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۳۵ کیلو تریاک در بازرسی از سواری سمند

فرمانده انتظامی پاسارگاد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از یک سواری سمند میزان ۳۵ کیلو تریاک کشف کردند.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری یک سواری سمند را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۳۵ کیلو تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

یک کشته و ۴ مجروح حاصل برخورد پژو با ال ۹۰

رئیس پلیس راهور استان گفت: بر اثر برخورد پژو ۲۰۶ با یک سواری ال ۹۰ در بلوار "پاسداران" شهر زرقان، یک نفر کشته و ۴ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ مصطفی عباسی بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در بلوار "پاسداران" شهر زرقان، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک پژو ۲۰۶ با یک سواری ال ۹۰ با ۴ سرنشین برخورد و بر اثر آن یکی از سرنشینان ال ۹۰ در دم فوت و ۳ نفر دیگر و راننده پژو نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهور در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه راننده پژو ۲۰۶ اعلام کردند.

مرگ بر اثر گازگرفتگی در باغ شهری

فرمانده انتظامی شیراز از مرگ یک نفر بر اثر گاز گرفتگی در باغ شهری در روستای "کودیان" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره گازگرفتگی در روستای "کودیان" شیراز، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه، مشخص شد شخصی در یک اتاقک در حال استراحت بوده که به دلیل گاز گرفتگی جان خود را از دست داده است.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: جسد فرد فوت شده توسط اورژانس برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی انتقال داده شد.
انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.