سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر سیستم حمل و نقل پارک شهرداری تهران مطرح کرد؛

تبلیغات در فضای محیطی ایستگاه های بیدود گامی در گردش مالی

آزاده دل گفت: با ایجاد فضای تبلیغات بر روی ایستگاه های بیدود چرخ اقتصادی این شرکت می چرخد.

یعقوب آزاده دل مدیر سیستم حمل و نقل پارک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات تازه از بازگشت دوچرخه‌های اشتراکی بی دود به پایتخت و نحوه خدمت رسانی آن به شهروندان گفت: در بازه‌ای به دلیل مشکل‌های به وجود آمده مدیران شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بی دود به این نتیجه رسیدند که  فعالیت خود را متوقف کنند تا شرایط ادامه فعالیت آن‌ها از سوی شهرداری تهران بررسی و تعیین و تکلیف شود.

مدیر سیستم حمل و نقل پارک شهرداری تهران افزود: شهروندانی که پیش‌تر ودیعه استفاده از دوچرخه‌ةای اشتراکی بی دود را پرداخت کردند و امروز از ادامه استفاده از آن منصرف شدند می‌توانند با درخواست انصراف پول ودیعه خود را دریافت کنند و در شکلی دیگر شرکت بی دود برای ادامه فعالیت خود در پایتخت و خدمت رسانی به شهروندان مدلی از قرارداد را ارائه کرد که در آن حق عضویت یک ساله برای شهروندان در نظر گرفته می‌شود.

آزاده‌دل در پاسخ به این سوال که مبلغ حق عضویت یک ساله شهروندان برای استفاده از دوچرخه های اشتراکی به جه میزان است گفت: حق عضویت یک ساله شهروندان برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی بی دود ۴۹ هزار تومان و هزینه استفاده از دوچرخه‌ها نیز همان مبلغ یک هزار و ۵۰۰ تومان برای هر سی دقیقه است.

او ادامه داد: شهروندان می‌توانند به ازای این درخواست عضویت در ازای باقی پولی خود به میزان ۲ برابر سفر درخواست کنند.


بیشتر بخوانید: ۱۱۰۰ سفر با دوچرخه بیدود در ۲۷ ایستگاه منطقه ۲ تهران 


مدیر سیستم حمل و نقل پارک شهرداری تهران تأکید کرد: شرایط ارائه شده از سوی شرکت اشتراکی بی دود شرایطی بهتر از قبل است و در شرایطی که ما با افزایش نرخ بنزین مواجه هستیم شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بی دود تعرفه خود را تغییر نداده است.

آزاده دل تصریح کرد: پیش‌تر هزینه‌ای که شهروندان برای عضویت جهت استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی بی دود پرداخت می‌کردند ۴ برابر حق عضویت یک ساله آن است و قرار بر این شد با استفاده از فضای محیطی پارکینگ ها عرصه برای گردش مالی این شرکت فراهم شود.

شهرداری منطقه ۲ تهران که برای اولین بار میزبان دوچرخه های اشتراکی بیدود در پایتخت بود با شارژ 27 ایستگاه این شرکت در محله ها سعادت آباد ستارخان و دانشگاه شریف خدمت رسانی به اهالی منطقه 2 را مجدد آغاز کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.