سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای تسهیلات به خریداران ماشین آلات صنعتی ساخت داخل

واحد‌های صنعتی می‌توانند تا سقف ۷۰ درصد برای خرید ماشین آلات تسهیلات بگیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: طرح ویژه‌ای در قالب «رونق تولید با ارائه تسهیلات به خریداران ماشین آلات صنعتی داخل کشور» برای ارائه تسهیلات ویژه تا سقف ۷۰ درصد ماشین آلات با سود پایین و بازپرداخت دوره ساخت و تنفس حداکثر ۶ ماهه به واحد‌های صنعتی ارائه شده است.

مهدی صفوی افزود: صنعت ماشین‏‌سازی، به دلایل متعدد از جمله ایجاد ارزش‌افزوده بالا، امکان اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، کاهش وابستگی به واردات و کم‏ کردن اثر تحریم‌ها بر میزان و رونق تولید، می‌تواند پیشران توسعه صنایع کشور را تضمین کند.

او، با تشریح ضرورت نوسازی ماشین آلات واحد‌های صنعتی و منابع پیش بینی شده در اجرای این طرح ادامه داد: دبیرخانه برنامه توسعه صنعت ماشین سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش دارد با ارائه تسهیلات به خریداران ماشین آلات صنعتی ساخت داخل کشور، ضمن حمایت از توسعه بازار سازندگان این محصولات، ایجاد و توسعه خطوط تولید در صنایع کشور را تسهیل کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر بیان کرد: متقاضیان و واحد‌های صنعتی برای اطلاع از جزئیات این طرح می‌توانند به شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.