سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرسوله‌های پستی در مهاباد ۵۰ درصد کاهش یافته است

رئیس اداره پست مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۶ هزار و ۵۷۹ مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا و تحویل مشتریان شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کمتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حمید سیفی رئیس اداره پست مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۶ هزار و ۵۷۹ مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا و تحویل مشتریان شده که از این تعداد ۶۹ هزار و ۵۴۲ مرسوله به صورت پیشتاز، ۴۰ هزار و ۵۴ مورد سفارشی، ۱۱ هزار و ۸۹ مرسوله عادی و پنج هزار و ۳۷۴ مرسوله نیز به صورت پست ویژه قبول و ارسال شده‌است.

او ادامه داد: کاهش و حذف توزیع قبض‌های خدماتی از جمله تلفن همراه، کاهش صدور کارت ملی هوشمند شهروندان و افزایش نرخ ارسال مرسوله‌های پستی از مهم‌ترین عوامل کاهش بار ترافیکی پست مهاباد است.

سیفی بیان کرد: امسال یک‌هزار و ۸۶ مرسوله پستی نیز بین مهاباد و خارج از کشور تبادل شده که از این تعداد ۶۶۵ مرسوله پستی وارد و ۴۲۱ مرسوله خارج شده‌است.

رئیس اداره پست مهاباد اظهار داشت: بیشترین تبادل پستی مهاباد با اروپا به ترتیب با کشور‌های آلمان، سوئد، نروژ و کانادا بوده‌است.

او با بیان اینکه امسال یک‌هزار و ۵۳۸ مورد ثبت‌‍ نام کارت ملی هوشمند در سطح شهرستان ثبت شده، اضافه کرد: در این مدت ۹۳۸ کارت ملی هوشمند به شهروندان مهابادی تحویل داده شده‌است.

سیفی با بیان اینکه تعداد کارت سوخت‌های تحویل گرفته نشده در این شهرستان بسیار کم است، گفت: هم‌اکنون تعداد مراجعه‌کنندگان دریافت کارت سوخت عادی شده و همکاران اداره پست به صورت کامل آماده جوابگویی به سوالات و مشکلات شهروندان هستند.

اداره پست مهاباد با ۱۴ دفتر خدمات ارتباطی مشترک شهری، ۲۶ دفتر آی‌سی‌تی، پنج دفتر نمایندگی روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.