سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ورزش و جوانان

توسعه ورزش همگانی، نیاز مبرم جامعه امروز

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: شرایط زندگی فعلی مردم وکم‌تحرکی حتی در روستاها، ضرورت توسعه ورزش همگانی را دوچندان کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سید عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری آیین سنتی نان و نمک در زورخانه امیر عرب بیرجند، مهمترین اولویت ورزش کشور، را ارتقاء سلامت جسمی و روحی جامعه با توسعه ورزش همگانی دانست و گفت: باید در قالب برنامه توسعه ورزش همگانی برای آگاهی بخشی و ایجاد انگیزه بیشتر، زیرساخت‎های لازم را فراهم کنیم.

او افزود: وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند به تنهایی، متولی ورزش همگانی باشد بلکه با هم‌افزایی سایر نهاد‌ها می‌توان مشارکت حداکثری مردم را در ورزش همگانی افزایش داد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان،  توسعه زیرساخت‌ها در مکان‌هایی از جمله بوستانها، مکان‌های ورزشی، زمین‌های چمن مصنوعی و خانه‌های روستایی را از برنامه‌ها دانست و گفت: در این راه از ظرفیت سایر ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش، نیرو‌های مسلح و دانشگاه‌ها هم باید استفاده کرد.

احمدی از برگزاری طرح فجر تا نوروز در خراسان جنوبی با هدف توسعه ورزش‌های همگانی خبر داد و اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه راهبردی ورزش همگانی، چشم انداز امیدوارکننده‌ای برای استان داشته باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان  گفت: تا پایان امسال ۲۰ طرح نیمه تمام ورزشی و تجهیز ۵۰ خانه ورزش روستایی در خراسان جنوبی به بهره برداری می‌رسد.

او همچنین از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای تجهیز خانه‌های روستایی استان خبر داد و گفت: بزودی برای حمایت از هیات‌های همگانی نیز، کمک‌های مالی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
اميرضا
۰۹:۲۰ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام دقيقا ساعت ٨ صب درشهر قاين ، از شدت زلزله از خواب بيدار شدم. شدت لرزش زمين قابل لمس بود، زمانش هم حدود ١٠ ثانيه اي فك كنم شد
محمدصادق
۰۸:۴۴ ۱۲ دی ۱۳۹۸
بیست دقیقه بعد از وقوع زلزله مصاحبه کرده ؟؟؟؟؟؟ و قبل از مصاحبه هم تیم های ارزیاب رو هم فرستاده به منطقه!!!!!!!
یعنی در واکنش به حوادث مثل زلزله خیلی بموغه و ثریه اغدام می کنیم.
محمد
۰۸:۳۷ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام ما هم الان احساس کردیم
شمال خراسان جنوبی