به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس سید مجید صدری در اینستاگرامش نوشت:دو ماه پیش از این، از راهاندازی سامانه رسیدگی به درخواستها و مشکلات مشترکان و مردم عزیز در سایت شرکت مخابرات ایران گفته بودم.
امروز و بعد از گذشت چند ماه از فعالیت این درگاه با نام "ارسال پیام و ارتباط مستقیم با مدیرعامل"، در صفحه اول سایت شرکت مخابرات، بیش از ۳۱۰۰ پیام را دریافت کردهام که از این تعداد بیش از ۲۸۰۰ پیام بطور کامل پیگیری و پاسخگویی شده و مابقی نیز با توجه به گستردگی و لزوم زمان بیشتر برای حل و فصل موضوعات در فرایند پاسخگویی قرار دارد.
در این کانال ارتباطی، فضایی بیواسطه برای ارتباطی موثرتر فراهم کردیم و با همت گروهی از مدیران، معاونان و کارشناسان و نمایندگان سامانه در سراسر کشور به صورت روزانه پاسخگوی مسائل و درخواستها در کوتاهترین زمان هستیم.
همچنان پاسخگو و پذیرای درخواستها، انتقادها و پیشنهادهای شما برای عملکردی بهتر هستم.
انتهای پیام/