سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بولتون خواستار از سرگیری رزمایش‌های مشترک آمریکا و کره جنوبی شد

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا خواستار از سرگیری کامل رزمایش‌های نظامی مشترک این کشور با کره جنوبی در پاسخ به تهدید اخیر کره شمالی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جان بولتون»، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا خواستار از سرگیری کامل رزمایش‌های نظامی مشترک سئول و واشنگتن شد.

بولتون در واکنش به هشدار روز چهارشنبه کره شمالی، در صفحه توییتر خود نوشت: چگونه به اظهارات تهدیدآمیز «کیم جونگ اون» در آغاز سال جاری پاسخ داده می‌شود؟ آمریکا باید به طور کامل رزمایش‌های مشترک لغو شده و یا تقلیل یافته در کره جنوبی را از سر گیرد. جلسات کنگره را برای بررسی این موضوع که آیا نظامیان آمریکا به درستی برای «جنگ» در هر لحظه آماده هستند، برگزار کنید.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بامداد روز چهارشنبه آمریکا را تهدید کرد که پیونگ یانگ به زودی از یک سلاح راهبردی جدید رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

او تاکید کرد: آمریکا در حال گسترش رفتار‌های خصمانه خود علیه ماست. اگر واشنگتن به این رفتار‌های خصمانه پایان ندهد به زودی با پاسخی شوک آور از سوی پیونگ یانگ مواجه خواهد شد. ما به زودی از یک سلاح راهبردی جدید رونمایی خواهیم کرد.

رهبر کره شمالی گفت: به دلیل درخواست‌های گنگسترگونه واشنگتن، مذاکرات با آمریکا طولانی خواهد بود. ما اقدامات لازم را اتخاذ خواهیم کرد و به آمریکا اجازه سوء استفاده از گفت‌وگو را نخواهیم داد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا چند ساعت پس از تهدید به رونمایی از یک سلاح راهبردی از سوی کره شمالی، گفت: او یک قرارداد را امضا کرد، او یک توافقنامه را برای مذاکره درباره خلع سلاح هسته‌ای امضا کرد. اینها در سنگاپور اتفاق افتاد و من فکر می‌کردم او مردی است که به قول خود وفا می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.