سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی بانوی دامدار از طریق تهیه لبنیات در باغملک

بانوی دامدار در شهرستان باغملک با تهیه لبنیات توانست برای خود اشتغال خانگی ایجاد کند.

صغری موسوی تولید کننده لبنیات و سوغات محلی در شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تهیه لبنیات در خانه گفت: ما ابتدا درگیر مشکلات مالی بودیم و من کاری از دستم برنمی آمد و نمی‌توانستم ساکت بنشینم فقط نظاره گر باشم.

او افزود: یک روز تصمیم گرفتم از لبنیاتی که از راه دامداری به دست می‌آوردیم برای خود اشتغال ایجاد کنم، از شیر گاو ماست درست کردم سپس دوغ، و از دوغ کره محلی، کشک و روغن حیوانی تهیه کردم و آن‌ها را خیلی زود فروختم.

موسوی بیان داشت: در ابتدا برای آشنایانی که تقاضا داشتند محصول مورد نیاز شان را به روش کاملا بهداشتی تهیه می‌کردم کم کم کارم رونق گرفت و روزانه مشتری پیدا کردم و توانستم علاوه بر تهیه لبنیات برای خانواده ام درآمدی به دست کسب کنم.

تولید کننده لبنیات و سوغات محلی در شهرستان باغملک تصریح کرد: به لطف خدا تلاشم را زیاد کردم و اکنون ۲ راس گاو و تعدادی گوسفند زندگیمان را می‌گذرانیم و کسب درآمد می‌کنیم.

او ادامه داد: مشتری‌ها از کیفیت محصولات راضی هستند و به صورت ثابت از من خرید می‌کنند، حالا وقتی به گذشته فکر می‌کنم خوش حال می‌شوم که با همسرم روی پا‌های خودمان ایستادیم و چرخ زندگی را چرخاندیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.