سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعی خطوط ارتباطی و اینترنت در شهر چوئبده و دو روستای توابع آن/ رفع اختلال و وصل شدن شبکه ارتباطی پس از ۵ ساعت

حفاری بدون هماهنگی در مسیر آبادان به چوئبده موجب قطعی خطوط ارتباطی و اینترنتی در شهر چوئبده و روستا‌های توابع آن شد که با تلاش تیم‌های عملیاتی و نگهداری شبکه پس از ۵ ساعت مجددا خطوط وصل شدند.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:حوالی ساعت ۱۳ امروز  حفاری بدون هماهنگی دستگاه بیل میکانیکی اداره راه و ترابری باعث قطع فیبر نوری مسیر آبادان به چوئبده  شد که سبب اختلال در شبکه ارتباطی و قطع خطوط مشترکین تلفن های همراه و ثابت در شهر چوئبده و روستاهای طره بخاخ و طره خضر  شده است.

او ادامه داد: پس از اطلاع از این موضوع ، تیم های عملیاتی و نگهداری شبکه با دستور فوری مدیر مخابرات منطقه جهت بررسی و رفع اختلال  ارتباطی به محل اعزام شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود:تیم های عملیاتی و نگهداری شبکه مشغول  ترمیم و وصل کابل فیبر نوری هستند وانتظار میرود تا چند ساعت دیگر شبکه ارتباطی وصل  و مجددا ارتباط تلفن های ثابت، همراه و اینترنت شهر چوئبده با سایر نقاط استان و کشور برقرار شود.

رحیم فلاح زاده  گفت:متأسفانه حفاری بدون هماهنگی و اخذ مجوز بعضی از دستگاههای اجرایی و...در مسیر شهرهای استان باعث قطعی و اختلال در شبکه ارتباطی در شهرستانها شده و مشکلاتی را برای شهروندان خصوصا کسبه و بازاریان و مسافران ایجاد کرده است .

او ادامه داد:انتظار می رود تمامی دستگاههای اجرایی و پیمانکاران جهت هرگونه حفاری با مخابرات منطقه هماهنگی و مجوز لازم را اخذ نمایند تا شاهد قطع ارتباط شهروندان نباشیم.

رفع اختلال و وصل شدن شبکه ارتباطی

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در ادامه گفت:با تلاش تیم های عملیاتی و نگهداری شبکه و با ترمیم و اصلاح نمودن  فیبر نوری،  خطوط ارتباطی تلفن همراه و ثابت و اینترنت مشترکان درشهر چوئبده و روستاهای طره بخاخ و طره خضر وصل و شبکه ارتباطی مجددا به حالت نرمال بازگشت.

در پی حفاری بدون هماهنگی بیل میکانیکی اداره راه وترابری  و قطع شدن فیبر نوری در ساعت  ۱۳ روز چهارشنبه در مسیر آبادان به چوئبده كه سبب قطعی و اختلال ۵ ساعته در شبکه ارتباطی چوئبده  شده بود با ترمیم و اصلاح شدن فیبر نوری، در ساعت ۱۸  مشکل اختلال در شبکه ارتباطی رفع و خطوط تلفن همراه و ثابت  مشترکان در آن در شهر و روستاهای طره بخاخ و طره خضر مجدداً وصل و وارد مدار شد.

گفتنی است شهر چوئبده  آبادان ۲۰۰۰تلفن ثابت منصوبه شهری و روستایی دارد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.