سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم ملی امید: حضور پیشکسوتان در تمرینات مایه دلگرمی ما است/ به توانایی هایمان برای شکستن طلسم صعود به المپیک ایمان داریم

شجاعی گفت: انگیزه بسیار بالایی داریم تا پس از سال‌ها بتوانیم طلسم شکنی کنیم و راهی المپیک شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شجاعی بازیکن تیم ملی فوتبال امید کشورمان در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار داشت: آخرین جلسه تمرینی ما امروز برگزار شد و تمام بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند. مطمئن باشید ۲۳ بازیکنی که در لیست نهایی قرار گرفتند، جزو برترین بازیکنان ایران هستند و به همین دلیل در لیست نهایی جا گرفتند.


بیشتر بخوانید: قائدی: تیم امید در سخت‌ترین گروه رقابت‌های انتخابی المپیک قرار دارد/ به عشق کادرفنی در اردو‌ها شرکت کردیم


شجاعی افزود: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و همه چیز به خوبی پیش می‌رود. انگیزه بسیار بالایی داریم تا پس از سال‌ها بتوانیم طلسم شکنی کنیم و راهی المپیک شویم. کادرفنی و بازیکنان به توانایی هایشان برای شکستن این طلسم ایمان دارند.  

بازیکن تیم ملی امید درباره حضور پیشکسوتان در تمرین تیم ملی امید گفت: واقعا از پیشکسوتان تشکر می‌کنم که با حضورشان در تمرینات به ما انگیزه می‌دهند. امروز اولین بار نبود که آن‌ها به تمرینات ما آمدند و پیش از این هم در تمرینات ما حاضر شده بودند. حضور آن‌ها در تمرینات مایه دلگرمی ما است و از آن‌ها ممنونم.


بیشتر بخوانید: میناوند: نباید انتقاد رنگی از تیم ملی امید کنیم/ کمپین ۶ میلیون نفری در پرسپولیس تشکیل می‌دهیم


او در پاسخ به این پرسش که آیا پاداش بازیکنان تیم ملی امید پرداخت شده گفت: هنوز پاداشی نگرفتیم، اما ظاهرا قرار شده در مراسم بدرقه پاداش‌های ما پرداخت شود. البته از مبلغ پاداش‌ها اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.