سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اطلاعات:

پیروزی،نتیجه استقامت در برابر دشمن است

وزیر اطلاعات گفت: این وعده الهی به مومنان است که اگر در برابر کفر و ستم ایستادگی و مقاومت کنید قطعا پیروزی نهایی با شما خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز چهارشنبه در جمع مردم نیر در مسجد جامع این شهر افزود: آمریکا خیال می‌کند با تحریم و فشار به ملت ایران، مردم و مسوولان تسلیم می‌شوند، اما به سختی در اشتباه بوده و این آرزو هرگز تحقق نخواهد یافت.

علوی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور تصریح‌کرد: با وجود مشکلات تحمیلی از سوی استکبار کار‌ها و خدمات ارزشمندی در کشور صورت گرفته و نمونه آن در این شهرستان کوچک نیز قابل مشاهده است.

او با بیان اینکه همه مسوولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند، افزود: خدمت در این شرایط سخت اجر و ثواب مضاعفی خواهد داشت.

وزیر اطلاعات تاکیدکرد: مسئولان و مدیران باید بدانند مسوولیت حق مردمی بر گردن آنهاست و این امانتی بیش نیست و باید با تمام توان بدون منت به این مردم بزرگ خدمت کرد.

او افزود: با همکاری و اتحاد و همدلی مردم و مسوولان بسیاری از مشکلات قابل حل است و باید با هم راه‌حل غلبه بر مشکلات را پیدا کرد.

حجت‌الاسلام علوی با تبریک زادروز حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به صبر و استقامت ایشان در برابر کفار اشاره کرد و افزود: زینب کبری (س) در کربلا در مقابل کفار و ستمگران خم به ابرو نیاورد و با صبر و استتقامت در نهایت پیروز میدان بود و مردم ایران با الگو قرادادن عاشورا بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.

وزیر اطلاعات که به نمایندگی از هیات دولت در شهرستان نیر حضور یافته بود،گفت: مسائل و مشکلات این شهرستان را در هیات دولت پیگیری خواهم کرد.

ابراهیم امامی، فرماندار نیر هم در این جمع با قدردانی از حضور وزیر اطلاعات در این شهرستان، به مسائل و مشکلات و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری منطقه اشاره کرد و گفت: در شهرستان نیر در بحث سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری درحال اجراست که این نشان از توسعه، عمران و آبادانی شهرستان است.

او به اهمیت احداث کمربندی، راه ارتباطی کریق به آرموداق و کورائیم به خلفلو اشاره کرد و خواستار توجه ویژه هیات دولت به مسائل گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های آن شد.

در ادامه حجت‌الاسلام نعمتی امام جمعه نیر هم با قدردانی از حضور وزیر اطلاعات به ظرفیت‌های گردشگری و صنعتی منطقه اشاره کرد و خواستار رسیدگی هیات دولت به این مسائل و مشکلات شد.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.