سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمینه ازدواج آسان برای جوانان فراهم شود

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : زمینه ازدواج آسان برای جوانان فراهم شود، مسؤولان بیشتر همت کنند تا دختران و پسران سامان بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت‌الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : از خداوند طلب کنیم که توفیق داشته باشیم، همیشه در کار‌های خیر پیشقدم باشیم.

او با اشاره به اهمیت ازدواج از نگاه اسلام، گفت : سنت ازدواج در اسلام آنقدر مهم است که پیامبر اکرم (ص)، تارکین ازدواج را از خود نمی‌داند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: همه می‌دانیم ازدواج یک سری مشکلات دارد، اما به رغم همه این مشکلات بر جوانان واجب است، که امر ازدواج را بسیار جدی گرفته و نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

او گفت: یکی از مواردی که جلو تهاجم فرهنگی را می‌گیرد، همین سنت ازدواج است، لذا باید زمینه ازدواج آسان برای جوانان فراهم شود، مسؤولان بیشتر همت کنند تا دختران و پسران سامان بگیرند.

علما گفت: متاسفانه مشکلات معیشتی مردم قابل انکار نیست، ولی آن چیزی که زندگی را نگه می‌دارد و آرامش و خوشبختی را در زندگی مشترک به‌دنبال دارد مهریه سنگین نیست، بلکه مودت است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.