سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن پیشتاز است

مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: خراسان رضوی از استان‌های پیشتاز در اجرای طرح اقدام ملی مسکن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سید عیسی حسینی مشاور وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز حراست و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه وشهرسازی در مراسم معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی خراسان رضوی، گفت: همواره خراسان رضوی همگام و همراه با سیاست‌های کلان وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه‌های ملی پیشتاز بوده است.

او ادامه داد: خوشبختانه در لایحه بودجه سال ۹۹ نیز ده‌ها ردیف بودجه‌ای جهت آغاز پروژه‌های عمرانی جدید و نیز تکمیل پروژه‌های نیمه تمام قبل در حوزه‌ای ریلی، هوایی، جاده ای، بزرگراهی و مسکن اختصاص داده شده است که نشان دهنده توجه ویژه دولت و وزارت راه و شهرسازی به این استان به عنوان پایتخت معنوی کشور است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بحث ساماندهی حاشیه نشینی در مشهد، گفت: اولین گام در این زمینه آزادسازی ۸۰ هکتار زمین، برای اجرای سریع طرح‌های مورد نظر وزارت راه و شهرسازی در بحث نوسازی بافت‌های فرسوده است.


طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی نصف راه را رفته است


محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل اسبق راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد دوران مدیریت خود، گفت: در حال حاضر عمده کارگاه‌های پروژه‌های راهسازی استان همچون محور شادمهر - کاشمر، محور سرخس، محور درگز - دوغایی و آزاد راه حرم تا حرم فعال است.

او تصریح کرد: طرح تفصیلی مشهد در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری مجموعه مدیران استان این طرح نیز هرچه سریع‌تر به اجرا در آید.

مدیرکل اسبق راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، گفت: ۵۰ درصد زمین‌های مورد نیاز تامین شده است.

در این جلسه قدرت الله ابک با حکم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل جدید راه وشهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی خراسان رضوی معرفی و منصوب شد.


انتهای پیام//ف. س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.