سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی خانی: تمام تیم‌ها از ایران واهمه دارند/ فدراسیون در حد توانش از تیم امید حمایت کرد

هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: تمام رقیبان از ایران واهمه دارند و انشالله بتوانیم به نتایج خیلی خوبی برسیم.

مهدی مهدی خانی هافبک تیم ملی فوتبال امید کشورمان در گفت و گو با فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید ایران در آستانه اعزام به تایلند برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک بیان کرد: خدا را شکر آخرین تمرین را با سلامتی پشت سر گذاشته و تمام بچه ها سرحال هستند‌. امیدوارم امروز(چهارشنبه) سفر خوبی هم به تایلند داشته باشیم و بتوانیم در این کشور نتایج خوبی کسب کنیم.

او درباره ارزیابی از حریفان ایران در این رقابت ها گفت: در رده سنی امید تمام تیم ها پرقدرت هستند و ما هم تیم قوی ای هستیم. تمام رقیبان از ایران واهمه دارند و انشالله بتوانیم به نتایج خیلی خوبی برسیم.


بیشتر بخوانید: نورافکن: چشم امید یک ملت به تیم ملی امید است/ با همه کم و کاستی ها به تایلند می رویم


هافبک تیم ملی امید درباره اینکه آیا این تیم می تواند طلسم ۴۴ ساله ناکامی از صعود به المپیک را بشکند، گفت: همانگونه که حمید استیلی گفت ما قول می دهیم تمام تلاش مان را به کار گرفته و بیش ترین زحمت را بکشیم. وظیفه مان است برای ایران عزیز تلاش کنیم و امیدوارم بتوانیم در نهایت به المپیک برسیم.

او درباره پرداخت نشدن پاداش ملی پوشان تیم امید گفت: قرار بود این اتفاق رخ بدهد اما اطلاعی ندارم که آیا پاداش مان را داده اند یا خیر. در کل از حمایت های فدراسیون فوتبال برای تیم امید تشکر می کنم و هرچه در توان داشتند برای ما انجام دادند. انشالله این حمایت ها تا صعود به المپیک تداوم داشته باشد.

مهدی خانی درباره دشواری سفر به شهر سونگلا، محل برگزاری بازی های تیم امید اظهار داشت: نمی توان کاری انجام داد چراکه تا این شهر مسافت طولانی وجود دارد. البته قرار است با پرواز فرست کلاس به تایلند برویم اما به این سفرها طولانی عادت داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.