سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع سیلندر‌های گاز مایع در زاهدان ساماندهی شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک بر اساس تمهیدات اتخاذ شده توزیع سیلندر‌های گاز مایع در مرکز استان به روال عادی برگشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت:هم اینک بر اساس تمهیدات اتخاذ شده توسط این معاونت و فرمانداری زاهدان توزیع سیلندرهای گاز مایع در مرکز استان به روال عادی برگشته است.

او افزود: پیگیری مستمر و روزانه تامین و حمل گاز موردنیاز به سیستان و بلوچستان، تسریع در استقرار خودرو‌های حامل سیلندر‌های گاز مایع در محل‌های مشخص شده برای توزیع و نظارت مستقیم بر شارژ و توزیع سیلندر در محل شرکت‌های پرسی ایران‌گاز و الیاس‌گاز از مهم‌ترین اقدامات برای ساماندهی توزیع گاز و از بین رفتن صف‌های طولانی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور سهولت و نظارت بر ارائه گاز به مردم استان خودرو‌های عرضه‌کننده گاز به دستگاه کارت خوان و دستگاه جی پی اس (gps) مجهز شدند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس نظارت‌های اعمال شده مقرر شد مراجعات دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای شارژ سیلندر به محل شرکت هابعد از ساعت ۱۱ و پس از اتمام توزیع سیلندر‌های گاز در سطح شهر انجام شود تا این موضوع باعث کاهش سرعت روند توزیع و معطلی شهروندان نشود.

 زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با جمعیتی حدود ۷۰۰ هزار نفر همواره نگرانی‌های خاص خود را در زمینه تامین سوخت داشته است که برخی‌ها ادعا می‌کنند با افزایش قیمت و اصلاح مدیریت مصرف بنزین بسیاری از رانندگان سوخت خودرو‌های خود را از بنزین به گاز مایع (LPG) تغییر داده اند و از طرفی با توجه به تفاوت فاحش قیمت موادسوختی در آنسوی مرز‌های سیستان و بلوچستان برخی افراد سهمیه نفت سفید خود را می‌فروشند و برای گرما و پخت و پز از گاز مایع استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.