سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات آموزشی قرآنی به ۸۰۰ مددجوی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: حدود ۸۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) البرز و عموم مردم خدمات آموزشی قرآنی دریافت کردند.

 محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:حدود ۸۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) البرز و عموم مردم در دوره‌های تخصصی قرائت، حفظ، ترتیل و تفسیر مرکز نیکوکاری حضرت زینب (س) شرکت می‌کنند.

محمدی فرد با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری حضرت زینب (س) ازجمله مراکز نیکوکاری تخصصی است افزود: این مرکز در شهرهای کرج و فردیس دارای شعب فعال تحت عنوان موسسه قرآنی مشکات است که در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) البرز با بهره‌گیری از اساتید مجرب کشوری به عموم علاقه‌مندان و مددجویان این نهاد خدمات قرآنی ارائه می‌کند.

او گفت: مرکز نیکوکاری حضرت زینب (س) در سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است که حجت‌الاسلام محمدی امام‌جمعه کوهسار به‌عنوان رئیس هیئت عامل این مرکز تلاش شایسته‌ای را در جهت توسعه فرهنگ قرآنی در بین مردم استان البرز داشتند که قابل‌تقدیر است.

محمدی فردافزود: مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم‌ افزایی با کمیته امداد امام (ره) هستند .

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در سه نوع فراگیر، تخصصی و محلی در استان فعالیت می‌کنند گفت: مراکز نیکوکاری "قلب سلیم" با فعالیت در امور درمانی، "مهر آرا" با فعالیت در امور مشاوره ازدواج، "کانون وکلا" با فعالیت در امور حقوقی، حضرت زینب (س) با فعالیت در امور قرآنی "فرشتگان کسب‌وکار"با فعالیت در امور اشتغال نیازمندان ازجمله مراکز نیکوکاری تخصصی هستند.

انتهای پیام / م . م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.