سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد میزبان دومین کنگره ملی شهدا

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: دومین کنگره ملی شهدا در استان یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سردار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در نشست هماهنگی ستاد کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان با بیان اینکه دومین کنگره ملی شهدای استان یزد در سال اینده برگزار خواهد شد، گفت: استان یزد در خصوص برگزاری کنگره‌ها پیشتاز بوده است.

او با اشاره به اینکه اولین کنگره شهدای استان در سال ۸۴ برگزار شد، افزود: دومین کنگره ملی شهدای استان یزد نیز در سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور عنوان کرد: فعالیت‌های بسیار وسیع و زیربنایی در استان یزد در رابطه با جمع اوری آثار و خاطرات شهدا و تولیدات فرهنگی صورت گرفته است.

محمد علی طالبی استاندار نیز در این نشست گفت: برگزاری کنگره شهدا در استان یزد با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در این زمینه همراهی کنند.

او افزود: برای برگزاری این کنگره ۲۰ کمیته تشکیل می‌شود که این کمیته‌ها با مسئولیت هر یک از مسئولان دستگاه‌های دولتی فعالیت می‌کنند.

طالبی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های استان یزد، مأموریت خود را برای برگزاری کنگره شهدا به شکل جدی و منسجم انجام دهند.

او ادامه داد: کنگره بزرگداشت شهدای استان یزد، فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و همه وظیفه داریم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

استاندار یزد بیان کرد: باید از مردم به ویژه جوانان برای برگزاری کنگره و سایر برنامه‌ها استفاده کرده و طرح‌ها و نظرات آن‌ها را در برگزاری کنگره مورد استفاده قرار دهیم.

طالبی گفت: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید جزو برنامه‌های مهم و محوری کنگره باشد که یک وظیفه و رسالت دینی و انقلابی است.

او تاکید کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اهمیت جایگاه والای شهدا و خانواده‌های آن‌ها را در جامعه اسلامی به نمایش می‌گذارد و موجب ترویج فرهنگ شهادت می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.