سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان شمالی:

جذب سرمایه گذاران در خراسان شمالی با صدور مجوز بی نام

استاندار خراسان شمالی گفت: صدور مجوز بی نام در استان یکی از نقاط قوت مهم برای جذب سرمایه گذار می‌باشد که باید به خوبی اطلاع رسانی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: مجوز بی نام یعنی اینکه تمام و موافقت نامه‌های اصولی صادر شده است و فقط در این مجوز باید نام فرد یا شرکت سرمایه‌گذار وارد شود.

شجاعی افزود: با صدور مجوز بی نام باید کار سرمایه‌گذار از روز بعد آغاز شود بنابراین در این مجوز کلماتی مانند "اگر، شاید و نمی‌باشد " نباید وجود داشته باشد.

او ادامه داد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که نیاز به حیطه اختیارات استان نیست و نیازمند تایید نهایی از مرکز می‌باشد نباید وارد مجوز‌های بی نام شوند.

استاندار خراسان شمالی در ادامه به درگاه سرمایه‌گذاری است آن اشاره داشت و گفت: این درگاه باید نام خراسان شمالی را به خوبی نمایش دهد تا سرمایه‌گذاران با ورود به این درگاه متوجه شوند وارد کدام منطقه جغرافیایی می‌شوند.

او  افزود: طرح‌های تعریف شده در همایش سرمایه‌گذاری باید دارای تنوع بخشی باشد و در نوشتن طرح‌ها اصول استاندارد رعایت شود و همچنین پس از مشخص شدن چند کشور که احتمال حضور و سرمایه گذاری آنان بیشتر است درگاه سرمایه گذاری و طرح‌ها به زبان آنان نیز ترجمه شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی برگزاری همایش سرمایه گذاری در سطح ملی و بین المللی را فرصتی مناسب برای استان دانست و تاکید کرد: هنر این است که در برگزاری این همایش حتی یک ریال از استان هزینه نشود و این بدان معناست که ما باید فضا‌های کسب و کار را در تمامی فرآیند‌های کار تعریف کنیم.

شجاعی ادامه داد: به دنبال آوردن نیروی انسانی از خارج استان برای انجام کار‌ها نیستم چرا که می‌خواهم نیرو‌های منطقه کار کنند و توانمند و ماندگار شوند.

استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: این همایش باید برای معرفی کل استان باشد و تنها محدود به مرکز استان نباشد بنابراین کمیته‌های ذیل این ستاد برای تحقق این هدف باید برنامه اجرایی داشته باشند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.