سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای جهیزیه به ۱۲ نوعروس گیلانی

همزمان با ولادت حضرت زینب (س) ۱۲ سری جهیزیه از سوی ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) گیلان به نوعروسان اهداء شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، داوود کرمی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گیلان گفت: همزمان با ولادت حضرت زینب (س) ۱۲ سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالا از جمله یخچال، تلویزیون، فرش، اجاق گاز، جارو برقی، سرویس خواب و دیگر اقلام مورد نیاز زندگی است که به ۱۲ نوع عروس و داماد گیلانی اهداء شد.

او، با اشاره به اینکه ارزش ریالی این جهیزیه‌های ۱۶۰ میلیون تومان است، افزود: ستاد اجرایی حضرت امام (ره) تاکنون ۱۴ طرح اشتغالزایی با ایجاد شغل برای ۴ هزارو ۳۸ نفر، ساخت ۴۰ مدرسه، ۳۸ مسجد با اعتبار بالغ بر ۱۲۱ میلیارد تومان در گیلان اجرا کرده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گیلان گفت: همچنین حمایت از ۷ هزارو ۱۳۵ یتیم از دیگر کار‌های ستاداجرایی حضرت امام (ره) در گیلان است.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان هم در این مراسم گفت: ازدواج سنت پیغمبر (س) و کامل کننده دین مسلمان است و فرد مسلمان با ازدواج خود را به مقام قرب خدا نزدیک می‌کند.

او افزود: در نظام جمهوری اسلامی به سنت ازدواج که قانون رحمت آفرین خداوندی است توجه ویژه‌ای می‌شود و کسانی که که در ابتدای زندگی یک زوج را یاری کنند از ثواب الهی بهرمند می‌شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه در تلاش اند تا با تبلیغات سوء خود بر بنیاد خانواده ضربه بزنند که توسل به ائمه و پیروی از قرآن، آموختن مهارت زندگی با الگوی گیری از زندگی امامان و پیامبران راه پیشرفت در زندگی و خنثی سازی توطئه دشمنان است.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.