سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکل‌های مردمی ظرفیت‌ها را به ثروت تبدیل می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بر شکل‌گیری ارتباط مطلوب نهاد‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد (سمن ها) تاکید کرد و گفت: مردم کرمانشاه در فعالیت‌های اجتماعی مشارکت فعالی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی استاندار کرمانشاه روز سه شنبه در بازدید از «بنیاد رفاه کودک» کرمانشاه با اشاره به قدمت و سابقه ۲۵ ساله این بنیاد مردم نهاد اظهار داشت: روی دادن اتفاقات مثبت درحوزه‌های اجتماعی مستلزم ورود و مشارکت نهاد‌های مردمی است و این تشکل‌ها خط مقدم مطالبه گری صحیح اجتماعی هستند.

او با اشاره به ثروت‌ها و ظرفیت‌های استان افزود: تا مطالبه گری درست در ذهن و افکار مردم شکل نگیرد اتفاقی رخ نخواهد داد و این تشکل‌های مردمی هستند که ظرفیت‌ها را به ثروت تبدیل می‌کنند.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با اشاره به کارکرد علمی و مشارکت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در زلزله غرب استان بیان کرد: در این رویداد مردم و نهاد‌های مردمی در کنترل رفتار‌ها با اعتقاد ورود پیدا کرده و نتیجه اقداماتشان در افزایش تاب آوری اجتماعی و کاهش نزاع‌ها در مناطق زلزله نسبت به سایر مناطق استان بروز یافت.

الهی‌تبار با تقدیر از اقدامات بنیاد رفاه کودک کرمانشاه بیان کرد: به دنبال شکل دادن مجموعه اندیشه ورزی برای سازمان‌های مردم نهاد استان هستیم تا ارتباط معنی‌داری بین سازمان‌های دولتی و مردم نهاد‌ها ایجاد کنیم شود.

او با بیان اینکه ارتباط با سازمان‌های مردم نهاد یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها قرار داده شده افزود: هر چه سازمان‌های مردم نهاد مستقل و خودکفا باشند ماندگاری شان را تضمین می‌کنند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.