سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور دانش‌آموزان خوزستانی در المپیاد‌های علمی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ثبت نام ۲ هزار و ۳۲۶ دانش‌آموز خوزستانی در یازدهمین دوره المپیاد‌های علمی دانش‌آموزان کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در یازدهمین دوره المپیاد‌های علمی دانش‌آموزان کشور ۲ هزار و ۳۲۶ دانش‌آموز خوزستانی کشور ثبت نام کردند که این آمار، تلاش و علاقه دانش‌آموزان را به مباحث علمی و آموزشی نشان می‌دهد.

او افزود: این المپیاد با هدف ایجاد تکاپوی آموزشی در مدارس، بسترسازی برای شناسایی استعداد‌های برتر و ارتقای توانمندی علمی ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود.

مودت بیان داشت: بهبهان با ۳۰۱، ناحیه ۱ اهواز با ۲۶۱ ثبت نام و ناحیه ۲ اهواز با ۲۲۹ ثبت نام دانش آموزی بالاترین آمار ثبت نام المپیاد‌های علمی  را به خود اختصاص داده اند و دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم در قالب یکی از رشته‌های ادبی، جغرافیا، ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، رایانه، نجوم و اخترفیزیک، علوم زمین، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت و پژوهشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: مرحله نخست این المپیاد‌ها دهه نخست بهمن برگزار، و نتیجه آن دهه نخست اسفند اعلام می‌شود؛ مرحله دوم این رقابت‌ها نیز اول اردیبهشت ۹۹ برگزار و نتایج نهایی دهه دوم خرداد ۹۹ از طریق سایت only.medu.ir اعلام خواهد شد.

 انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.