سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد؛

موفقیت‌ رزمایش نیروی دریایی ‌ارتش ‌ایران، چین و روسیه‌‌/ مقابله ارتش با یک گروه تروریستی در مرزها

فرمانده کل ارتش گفت: رزمایش مقتدرانه و مشترک نیروی دریایی ارتش ‌ایران، چین و روسیه‌ بسیار موفق برگزار شد‌.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر سرلشکر موسوی  عصر امروز در دیدار با آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اظهار کرد: چند روز پیش گروهی تروریستی با تعداد زیادی سلاح قصد ورود به کشور و ایجاد آشوب در کرج را داشتند که خوشبختانه با هوشمندی نیروها، امکان ورود نیافتند.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در مرز‌های غربی و شمال غرب کشور با اقتدار و هوشیاری تمام از مرز‌های کشور دفاع می‌کند و با تخصص‌های علمی و فنی از ابزار‌هایی بهره گرفته‌اند که اگر فردی روی زمین نیز راه برود متوجه شده و فاصله آن نیز قابل تشخیص است.

او با بیان اینکه امروز هیچ خطری مرز‌های کشور را تهدید نمی‌کند و هیچ خطری نمی‌تواند از مرز‌ها عبور کرده و وارد کشور شود، افزود: روز به روز در ارتش جمهوری اسلامی ایران امید ما با حضور جوانان مومن، علاقه‌مند، ماهر متخصص، باهوش و باسواد بیشتر می‌شود.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه سال‌ها در نیروی زمینی ارتش به دنبال این بودیم که افسران دارای چند مهارت و یگان‌ها نیز چند منظوره شود، تصریح کرد: این مهم به خوبی محقق شده و مشاهده می‌کنیم افسران جوان ما که هنوز مدت خدمت آنان به ۱۰ سال نرسیده چگونه چند مهارت مختلف از جمله پرش، حرکت با نفربر و چند ماموریت دیگر همزمان را انجام می‌دهند.

او گفت: نیروی هوایی دائما حراست از آسمان کشور را در کنار سایر نیرو‌های مسلح انجام می‌دهد و در کنار آن نیز پدافند هوایی با حضور جوانان، آسمان را رصد می‌کنند.

امیر سرلشکر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با رزمایش مقتدرانه و مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با چین و روسیه ادامه داد: این رزمایش بسیار موفق برگزار شد و بازتاب بین‌المللی خوبی نیز به همراه داشت.

او افزود: امروز در باب‌المندب نیز نیروی دریایی ارتش گشت‌ها را افزایش داده و روز به روز نیز در ساخت قطعات مختلف نظامی از جمله دریایی با وضعیت موجود و تمام تحریم‌های موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.