سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانی استان یزد به تجهیزات مجهز شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: بیش از بیست میلیارد ریال تجهیزات حفاظت فردی و هیدرولیکی به ناوگان سازمان آتش نشانی یزد اضافه شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید محمد میرجلیلی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: تجهیزات حفاظت آتش نشانان در مقابل حوادث ناشی از مواد شیمیایی، میکروبی و سرایت بیماری‌ها از مصدومان حوادث یا جسد‌هایی که در برخی حوادث با آن‌ها مواجه می‌شوند با هزینه‌ای بالغ بر بیست میلیارد ریال تهیه و رونمایی شد.

او با بیان اینکه هر چهار ایستگاه آتش نشانی شهر یزد به تجهیزات هیدرولیکی سنگین و سبک مجهز شدند، افزود: تجهیزات هیدرولیکی سبک برای حوادث داخل شهر استفاده می‌شوند و در حوادث حبس در داخل ماشین یا خانه کاربرد دارد تا سرعت عمل نیرو‌های آتش نشانی در خدمات رسانی افزایش یابد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد افزود: هزینه تهیه این تجهیزات، مشارکتی بین سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، شهرداری و پدافند غیر عامل تامین شد.

میرجلیلی بیان کرد: راهبرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی حفاظت جان آتش نشانان از انواع حریق و حوادث، سریع‌تر رسیدن نیرو‌ها به محل حادثه و حریق، اقدام با کیفیت خوب و با تجهیزات کامل و استاندارد، کم کردن تعداد حوادث و حریق با فرهنگ سازی و کمک رسانه‌ها و اطلاع رسانی به مردم است.

او تصریح کرد: در حال حاضر دوازده ایستگاه آتش نشانی در شهر یزد وجود دارد و برنامه‌های مفصلی برای کاهش زمان رسیدن تیم آتش نشانان به محل حادثه را در دستور کار قرار دارد هر چند این زمان در شهر یزد بین چهار تا پنج دقیقه و استاندار است، اما هر چه سریع‌تر باشد کنترل حریق و حادثه بهتر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.