سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیج فارس فردا مواج است/احتمال بارش باران در بخش‌های مرکزی و شمالی

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش سرعت وزش باد شمالی از ابتدای بامداد فردا (چهارشنبه) سواحل استان مواج است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا راستگو رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در سواحل شمالی از امشب سرعت موج ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و از بامداد فردا نیز در سواحل مرکزی و جنوبی استان سرعت باد ۱۲ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت  نیز خواهد رسید.

او افزود: هم اکنون ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر است که ابتدا در سواحل شمالی و از بامداد فردا در سواحل مرکزی و جنوبی استان بتدریج شمال غربی سرعت باد به ۱۲ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و در سواحل مرکزی و جنوبی استان بتدریج تا ظهر فردا ارتفاع موج ۹۰ تا ۱۵۰ و گاهی به ۱۸۰ سانتیمتر است.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: امشب و فردا بصورت پراکنده با افزایش پوشش ابر در مناطق شمالی و مرکزی استان احتمال بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

راستگو ادامه داد: پیش بینی می‌شود وضعیت جوی و دریایی استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه نسبتاً آرام باشد.
او بیان کرد: اواخر روز جمعه و با نفوذ سامانه ناپایدار جوی در روز شنبه و افزایش باد‌های جنوبی، خلیج فارس مجدداً مواج و متلاطم است.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر همچنین بیان کرد: فردا در بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۱۰ بامداد، مد اول ساعت ۱۲:۲۵، جزر دوم ساعت ۱۶:۱۴ و مد دوم دریا ساعت ۲۲:۵۷ است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.