سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در سپاه؛

بصیرت و آگاهی مردم عامل مهم مرگ دشمنان است

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت:دشمن نسبت به مرگ تدریجی خود آگاه بوده و تنها عامل موفقیت و پیروزی در برابر توطئه‌های خطرناک دشمنان بصیرت و آگاهی مردم نسبت به این توطئه‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ظهر امروز در همایش تخصصی مبانی و راهبرد‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن همایش مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی برگزار شد، هم‌افزایی را عامل توانمندسازی دانست و گفت: سپاه با الگو قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اقدام به هم‌افزایی در بین بخش‌های مختلف کرده است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه کشور در همه حوزه‌ها معرفی کرد و گفت: باید وظیفه هر بخش و ارگان در بیانیه گام دوم انقلاب مشخص شود تا شاهد موازی کاری در کشور نبوده و هر دستگاه وظایف خود را روشن و شفاف دریافت کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی موازی کاری در کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری سپاه رهنمود‌های مقام معظم رهبری را به‌عنوان نسخه هدایتگر سرلوحه خود قرار داده و به اصلاح سیستم خود از موازی کاری به هم‌افزایی پرداخته است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه صدور بیانیه گام دوم انقلاب را نشان‌دهنده تثبیت جایگاه انقلاب خواند و ادامه داد: انقلاب اسلامی نشان داده تقابل بین دین و آبادی دروغی بیش نبوده و توطئه‌های دشمنان به‌ویژه مقامات آمریکایی با وعده‌های تابستانی در مقابل انقلاب و نظام شکست‌خورده است.

حاجی صادقی به بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری استقامت را به‌عنوان رکن مهم بیانیه برای حفظ آرمان‌ها و شعار‌ها انقلاب مطرح کرده است، زیرا با استقامت انقلاب اسلامی به‌عنوان تنها نظام اسلامی توانسته عمر خود را به ۴۰ سال برساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی را هماهنگ با فطرت انسانی دانست و یادآورشد: یکی از نکات مثبت انقلاب اسلامی منطبق بودن آن با فطرت انسان و منعطف بودن آن است و با پذیرش اشتباهات خود با بیانیه گام دوم به سمت برطرف کردن کاستی‌های خود گام برمی‌دارد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مؤسسات پژوهشی خواست به تبیین نظام و انقلاب بپردازند و ادامه داد: فقه سیاسی ما باید منطبق بر فلسفه سیاسی ایرانی بوده و متأسفانه برای تبیین ابعاد مختلف نظام هیچ اقدام عملی انجام‌نشده است.

او حرکت پیشروی انقلاب اسلامی را مورد ارزیابی قرارداد و بیان کرد: انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن مشکلات این ۴۰ ساله توانسته الگویی جامعی به همه کشور‌ها ارائه داده و نظام آمریکایی را شکست داده و شاخصه قدرت را از آن سلب کند.

حاجی صادقی با یادآوری دیده گاه مقام معظم رهبری درباره آینده انقلاب اسلامی در مدیریت جهانی خاطرنشان کرد: امروز نیازمند تبیین درست بیانیه گام دوم انقلاب برای حرکت به سمت آینده نظام هستیم و باید به‌عنوان گام نخست ابعاد مختلف بیانیه را تجزیه و در مرحله بعد ترکیب بخش‌های مختلف آن را بررسی کنیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه بصیرت و آگاهی مردم را عامل مهم مرگ دشمنان خواند و بیان کرد: دشمن نیز نسبت به مرگ تدریجی خود آگاه بوده و تنها عامل موفقیت و پیروزی در برابر توطئه‌های خطرناک دشمنان در چهل‌ساله دوم انقلاب بصیرت و آگاهی مردم نسبت به این توطئه‌ها است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.