سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عریقات: سیاست‌های اشغالگرانه علیه ملت فلسطین با حمایت نامحدود آمریکا انجام می‌شود

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد سیاست‌های توسعه طلبانه و اشغالگرانه علیه ملت فلسطین با حمایت نامحدود آمریکا انجام می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطین (وفا)، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) اعلام کرد سرقت پول‌ها و سیاست‌های توسعه طلبانه و اشغالگرانه علیه ملت فلسطین با حمایت نامحدود آمریکا انجام می‌گیرد.

صائب عریقات دوشنبه شب با مصطفی الشحات، سرکنسول مصر در فلسطین دیدار کرد.

عریقات و الشحات در این دیدار اوضاع سیاسی منطقه‌ای و بین المللی، اقدامات رژیم اشغالگر اسرائیل، سیاست‌های گسترش شهرک‌سازی، یهودی سازی قدس شریف و الحاق آن به اسرائیل و نتایج این گونه اقدامات سرکوبگرانه و اشغالگری را بررسی کردند.

عریقات تاکید کرد با توجه به حمایت نامحدود دولت فعلی آمریکا (دونالد ترامپ، رئیس جمهور) از اسرائیل، شدت و روند این سیاست‌ها عملا افزایش یافته است.

صائب عریقات با تاکید بر اینکه حمایت‌های نامحدود آمریکا از سیاست‌های دولت اسرائیل، به صلح نخواهد انجامید، یادآور شد: روند گفت‌وگو‌های صلح میان رام الله و تل آویو به بن بست رسیده است.

او در ادامه از نقش ثابت مصر در حمایت از حقوق ملت فلسطین تشکر و قدردانی و تاکید کرد تشکیلات خودگردان تصمیم به برگزاری انتخابات ریاستی و پارلمانی گرفته است و اسرائیل نباید از برگزاری انتخابات در شهر قدس جلوگیری کند.

عریقات در عین حال خاطرنشان کرد که دولت دونالد ترامپ به دنبال نابودی آرمان و حقوق ملی و اساسی ملت فلسطین است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.