سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی: پیش بینی می‌کنیم نسبت به دوره قبل سهمیه بیشتری کسب کنیم/ لباس کاروان تا هفته آینده مشخص می‌شود

سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ گفت: با توجه به عملکرد ورزشکاران پیش بینی ما بر این است که سهمیه‌های بیشتری نسبت به دوره قبل کسب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ در مراسم تجلیل از دارندگان سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار داشت: تا به حال ۲۹ سهمیه گرفته ایم و به نظر می‌رسد که به طور قطع میزان سهمیه‌ها کمتر از دوره‌های قبل نباشد. با احتمال ۶۰ الی ۷۰ درصد، براساس جلساتی که با فدراسیون‌ها داشته ایم و پیش بینی کارشناسان مرکز نظارت، سهمیه‌ها از دوره‌های پیشین، بیشتر خواهد بود.

سجادی در ادامه افزود: تصمیم داریم در هر جلسه که امروز اولین آن‌ برگزار شد، از ورزشکاران مختلف دعوت کنیم که امروز ۹ نقر از آن‌ها حضور داشتند و در نهایت هم مراسمی برای تجلیل از این ورزشکاران برگزار خواهیم کرد که با دلگرمی بیشتری به تلاش خودشان ادامه دهند.


بیشتر بخوانید: سجادی: ورزشکارانی که سهمیه المپیک بگیرند کمک هزینه ماهیانه دریافت می‌کنند/ مسئولیت تیم امید با فدراسیون فوتبال است


سرپرست کاروان المپیکی ایران درباره‌ی وضعیت انتخاب لباس ورزشکاران اذعان کرد: از کمیته‌ی طرح لباس وزرات فرهنگ ارشاد اسلامی درخواست کرده ایم با طراحان معروف هماهنگی لازم را انجام دهند، همچنین  از دیگر طراحان هم دعوت کردیم تا با توجه به خواسته‌ی ما، لباس ورزشی و لباس رسمی برای حضور در مراسم رسمی را طراحی کنند. در نهایت روز یکشنبه داوری درتالار وحدت با حضور ۱۲ مجموعه لباس انجام شد که نتیجه‌ی نهایی از طرف کمیته‌ی داوری هفته‌ی آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.