سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریس: موفقيت صنعت نفت از حضور من درون دروازه مهم‌تر است

دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان گفت: موفقیت تیم صنعت نفت مهم‌تر از عملکرد فردی من خواهد بود.

محمد دریس دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرايط تيمش عنوان کرد: خدا را شکر امسال تیم خیلی خوب و یک دلی داریم و رفاقت صمیمانه‌ای در بین ما موج می‌زند. از لحاظ مالی یک نیم فصل سختی را از سر گذراندیم. چهار ماه اول هیچ دریافتى نداشتیم ولی به خاطر مردم آبادان تحمل کردیم.

وی افزود: در این مدت عیسی زاده زحمت زیادی برای پرداخت مطالبات بازیکنان کشید و در نهایت بخشی از قراردادمان را گرفتیم. امیدوارم در ادامه راه مسئولان پشت تیم و مدیرعامل باشگاه باشند.

او همچنین در مورد عملکرد فردی اش عنوان کرد: واقعا عملکرد خوب بوده است و فرق نمی‌کند من درون دروازه جای بگیرم یا ناصر سالاری به بازی گرفته شود. مهم برد تیم و کسب ٣ امتیاز است. ناصر مثل برادر بزرگتر من است. رفاقت صمیمی با هم داریم.

دریس در انتها بیان کرد: یک تشکر ویژه  از همه مردم آبادان می‌کنم که واقعا تو این مدت  سنگ تمام گذاشتن دست تک تکشان را می‌بوسم. امیدواریم نیم فصل دوم هم به همین صورت ادامه می‌دهیم  و همه بازیکن در تیم بمانند تا این راهی که رفتیم را به پایان برسانیم.


بيشتر بخوانيد: فرقانی: برنامه‌های صنعت نفت به تصمیمات اسکوچیچ وابسته است


انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.