سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک و نیم میلیارد کالای قاچاق در قصرشیرین توقیف شد

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۱۵ عدد سرسیلندر قاچاق مربوط به خودرو‌های سبک و سنگین به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قصرشیرین کشف شد.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار "علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران نیروی  انتظامی قصرشیرین با اشراف اطلاعاتی خود از ورود یک کامیون عراقی حامل کالای قاچاق به گمرک پرویزخان مطلع شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران به محل اعزام و پس از شناسایی کامیون مورد نظر نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.
سردار جاویدان بیان کرد: در این بازرسی، ۱۵ عدد سرسیلندر خودرو‌های سبک و سنگین قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.
او در پایان از دستگیری راننده کامیون و معرفی وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.


 

کشف 10 میلیارد ریال اموال مسروقه در سرپل ذهاب


جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس سرپل ذهاب، سارقان یکی از پروژه های آبرسانی دستگاه های دولتی دستگیر و 10 میلیارد ریال اموال مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ "جمال سلمانی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی سرپل ذهاب در خصوص سرقت از پروژه آبرسانی در حال انجام، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی 2 سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

سرهنگ سلمانی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده در خصوص سرقت از پروژه آبرسانی و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مقدار زیادی از اموال مسروقه کشف شده است که ارزش آنها طبق نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

او در پایان از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.