سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری هرمزگان؛

پیگیری مطالبات مردم تا حصول نتیجه نهایی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:مطالبات مردم تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت:مطالبات مردم تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

صالحی  به همراه جمعی از مسئولان قضایی در دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم مطالبات آن ها را بررسی کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان پس از رسیدگی به مطالبات ۱۰۹ نفر از شهروندان ، در مورد هر یک از درخواست های مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

صالحی گفت: مطالبات مطرح شده و تصمیمات اتخاذ شده در جریان این دیدار مردمی به منظور تسریع در روند رسیدگی به آن ها و احقاق حقوق مراجعین تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

او افزود : مردم تخلفات و فساد را به دستگاه قضایی اطلاع دهند.

انتهای پیام / ن

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمدرضا سمیعی
۲۰:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
با عرض سلام .
پیغام دادم تا ازتون خواهش کنم از سازمان تامین اجتماعی پیگیر نتایج آزمون استخدامی بشین ، حدود ۸ ماه پیش آزمون استخدامی تأمین اجتماعی برگزار شد بعد از اعلام نتایج و دعوت کردن از افراد جهت تحویل مدارک جهت بررسی صحت مدارک ، سازمان از بین ۱۲۰۰۰ نفر که جهت مصاحبه دعوت شده بودن فقط افرادی که میانگین نمره آنها بالای ۵۰ بوده دعوت به مصاحبه کرده و برای بقیه افراد ( حدود ۱۱۵۰۰ نفر ) تعیین تکلیف نکرده که آیا از آنها هم مصاحبه انجام میشه یا نه و اگر انجام میشه در چه تاریخی ، با وجود پیگیری های فراوان هیچ کس به ما جوابگو نبوده ، از شما عاجزانه خواهش میکنم برای ما که صدامون به هیچ کجا نمی‌رسه پیگیری کنیم و ما رو از این بلاتکلیفی خلاص کنین ، بینهایت ممنون