سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۲۳ گروه سرود در نخستین مهرواره سرود آفرینش در کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از رقابت ۲۳ گروه سرود در نخستین مهرواره سرود آفرینش در کرمانشاه خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، از رقابت ۲۳ گروه سرود در نخستین مهرواره سرود آفرینش در کرمانشاه خبر داد و گفت: از صبح روز پنج‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۸ رقابت میان این گروه های سرود شرکت‌کننده در کرمانشاه آغاز می‌شود.


مهناز فتاحی افزود: استقبال مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از نخستین مهرواره سرود آفرینش بسیار چشمگیر بوده و حضور ۲۳ گروه سرود در این مهرواره، نشان از ظرفیت خوب این فعالیت در مراکز کانون استان کرمانشاه دارد.


 او افزود: کودکان و نوجوانان با فعالیت در گروه‌های سرود به اهداف زیادی دست می‌یابند که مهمترین آن تمرین زندگی اجتماعی است و در کنار این استعدادها، مربیانی نقش هدایت و راهنمای گروه ها را بر عهده داشته‌اند که سعی شده با اطلاعات علمی و فنی موسیقی گروه‌ها را پیش ببرند.

 فتاحی همچنین فعالیت سرود را یکی از فعالیت‌های جذاب برای جذب اعضا در مراکز کانون عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های جذب اعضا در مراکز، فعالیت "سرود" است و استقبال پرشور مراکز از این مهرواره نیز نشانگر همین علاقه‌مندی اعضا و مربیان است.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.