سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۳هزار و ۸۰۰فقره تسهیلات اشتغال توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از پرداختبیش از ۳هزار و ۸۰۰فقره تسهیلات اشتغال توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هدف اصلی کمیته امداد از تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کنار ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال برای خودکفایی و توانمندی مددجویان است.
 
او فعالیت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان را مناسب توصیف کردوافزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳هزار۸۶۲فقره تسهیلات اشتغال، کارگشایی و مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از طریق این صندوق پرداخت‌شده است که با توجه به چالش‌های اقتصادی کمک شایانی به جامعه هدف می‌تواند ایفا نماید.
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت استان ایجاد ۳۴۵فرصت شغلی با پرداخت ۵میلیارد۶۲۰میلیون تومان اعتبار هست که گام مهمی در سال رونق تولید به‌حساب می‌آید. 
 
اوهمچنین از پرداخت دو هزار۶۹۱فقره تسهیلات قرض‌الحسنه، کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد و افزود: این تسهیلات برای رفع مشکلات مددجویان در بخش‌های مختلف هزینه‌های درمانی، معیشتی، کمک به تأمین جهیزیه، کمک به هزینه‌های تحصیلی و تامین لوازم‌خانگی مددجویان بوده که بیش از ۱۰میلیارد و ۲۲۲میلیون تومان پرداخت‌شده است.
 
صفری به حمایت صندوق امداد ولایت در حوزه مسکن وساختمان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری ۷۳۷فقره وام مسکن به نیازمندان تحت حمایت بااعتباری بالغ‌بر۴ میلیارد و ۴۲میلیون تومان و ۸۹ مورد نیز اجاره ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ ۸۱۵میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این استان پرداخت‌شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان با تأکید به اینکه در شرایط فعلی بایستی اقدام جهادی باروحیه بسیجی صورت گرفته و با برنامه‌ریزی صحیح تا فرصت باقی‌مانده اعتبارات تخصیصی به‌موقع و مناسب هزینه گردد.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.