سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی‌فر: بسیاری از بدهی‌های سرخابی‌های پایتخت پرداخت شده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد دولت و وزارت ورزش و جوانان واگذاری هر چه سریعتر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رویکرد دولت و وزارت ورزش و جوانان را واگذاری هر چه سریعتر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال عنوان کرد و اظهار داشت: هر روز که امکان پذیر باشد ما این ۲ باشگاه را واگذار کنیم، استقبال می‌کنیم چرا که هم از جهت رعایت الزامات بین المللی و هم از این جهت که باشگاه‌های ورزشی خصوصی، فرآیند رشد و توسعه را بهتر طی کنند.

او در ادامه اضافه کرد: این ۲ باشگاه بنیه فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن می‌توانند برای ورزش پایه کار‌های اساسی تری انجام بدهند.

سلطانی فر با اعلام این خبر که بسیاری از بدهی‌ها پرداخت شده گفت: هم اکنون وضعیت این ۲ باشگاه سرو سامان پیدا کرده است و موضوع تامین منابع مالی و اسپانسرینگ به گونه‌ای حل شده که بدون اتکا به بودجه دولتی که ممنوعیت و محدودیت دارد، با کمک‌های مردمی و تبلیغات، هزینه‌های شان تامین شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه به لحاظ مالیاتی برای این ۲ باشگاه اقدامات اساسی صورت گرفته توضیح داد: ضمن سازماندهی ساختار ۲ باشگاه در زمینه مالیاتی نیز با نشست‌های مختلفی که با سازمان مالیاتی داشتیم، کاملا شفاف سازی کردیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
بدهی پرسپولیس رو ندی مال کی رو میخوای بدی .اگه توانای هم داشته باشید تو بازیهای لیک آسیا هم کاری بکنید که این تیم نتیجه بگیره