سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت کارت هوشمند رانندگان وانت بار‌های برون شهری الزامی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: دریافت کارت هوشمند رانندگان وانت بار‌های برون شهری الزامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان به لزوم نظارت و کنترل هرگونه جا به جایی کالا در استان و خارج از استان اشاره کرد وگفت: به منظور ساماندهی ناوگان وانت بار و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری و ارتقای ایمنی جاده‌ها دستورالعمل کشوری در این زمینه تدوین شده و اجرای آن الزامی است.

او افزود: با توجه به اینکه با دریافت کارت هوشمند هم برای راننده و هم برای تمام وانت بار‌های فعال در محور‌های برون شهری این بخش نیز از زیر مجموعه اداره کل محسوب شده و رانندگان دارای کارت هوشمند می‌توانند از مزایای بیمه رانندگان عمومی نیز برخوردارشوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه رانندگان و مالکان وانت بار‌ها باید نسبت به اخذ کارت هوشمند اقدام کنند، ادامه داد: از حمل بار بدون بارنامه از سوی وانت بار‌ها جلوگیری خواهد شد و صدور بارنامه‌ها نیز منوط به داشتن کارت هوشمند ناوگان و راننده خواهد بود.

پناهنده گفت: مجموعه پلیس علاوه بر همکاری مستقیم در کنترل بارنامه و صورت وضعیت، تجهیزات ایمنی ناوگان عمومی در حفظ و حراست از دوربین‌های نصب شده در جاده‌ها، ابنیه و تاسیسات جاده‌ای نیز حامی این اداره کل بوده و هستند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمودکیائ
۲۳:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
برای چه کاری لازم است