سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان شمالی:

۷ هزار میلیارد تومان گردش مالی خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: گردش مالی استان ۷ هزار میلیارد تومان است که در برابر چرخش مالی ۹۰ هزار میلیاردی استان خراسان جنوبی که همزمان با خراسان شمالی تاسیس شده است، این رقم هیچ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدعلی شجاعی در نشست بررسی طرح‌های سرمایه گذاری حوزه دام استان، گفت: ۷۹ درصد مردم استان شامل یارانه سوخت شدند که این به معنای نداشتن سفره مردم و خوب نبودن وضعیت سرمایه گذاری استان است بنابراین ما هیچ گریزی بر افزایش میزان گردش مالی استان آن هم با شتاب، نداریم.

شجاعی با انتقاد از عدم انجام فعالیت اجرایی حل مشکلات سرمایه گذاران حوزه دام استان افزود: کار کردن را یاد بگیرید و وضعیت مشکلات تولیدکنندگان قبل و بعد از جلسات فرق کند و بهبود یابد.

او عنوان کرد: با توجه به وضعیت اقلیمی پیشران اقتصادی استان بخش کشاورزی است که دام سبک یکی از داشته‌های خوب این بخش است.

شجاعی با تاکید بر نیاز استان به توسعه صنعت کشاورزی و دام سبک و سنگین، افزود: حوزه اقتصادی استانداری و سازمان جهاد کشاورزی استان در این حوزه کار کرده است و شرایط ایجاد پروژه‌هایی با اهمیت این حوزه را که موجب حل مشکلات استان و به نوعی کشور می‌شود را فراهم کرده اند.

استاندار خراسان شمالی با ابراز تاسف از وجود بروکراسی‌های اداری حاکم بر کشور و استان، گفت: هنوز برخی مدیران متوجه اوضاع نیستند و مسیر را طولانی و سرمایه گذار را خسته می‌کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.