سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف آب شرب در البرز بیش از حد استاندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: مصرف آب شرب به ازای هر نفر روزانه ۵۰ لیتر بیشتر از حد استاندارد است.

غلامرضارضایی فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: استاندارد آب شرب  در کشور به ازای هر نفر در شبانه روز ۱۵۰ لیتر است اما این مهم در شهر کرج و شهرهای استان البرز به ازای هر نفر در شبانه روز ۲۰۵ لیتر بر ثانیه است که بالاتر از استاندارد کشوری است. 

رضایی فر  با اشاره به اینکه در استان البرز ۴۳۸ هزار مشترک، حدود یک میلیون و ۱۱۰ هزار واحد تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند افزود: با توجه به بالا بودن میزان مصرف آب شرب در استان ، شهروندان برای بهینه سازی مصرف آب شرب تلاش کنند.

او گفت: شرکت آب و فاضلاب بر اساس وظیفه ای که قانون بر عهده آن نهاده، مسئولیت توزیع آب شرب به صورت پایدار و مطمئن را در دستور کار خود دارد که در همین راستا  اقداماتی را در دستور کار قرار داده ایم تا در تابستان سال آینده شاهد مشکلاتی از قبیل کمبود آب نباشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز افزود: حدود ۹۳ درصد واحد های مشترک آب و فاضلاب  واحدهای مسکونی و ۷ درصد واحدهای غیرمسکونی هستند.

رضایی فر گفت: در استان البرز بالغ بر ۳۵۰ هزار واحد مسکونی تحت پوشش خدمات دفع و تصفیه فاضلاب هستند که خدمات مربوطه را از شرکت آب و فاضلاب استان دریافت می کنند.

او افزود: در بخش فاضلاب استان نیز پروژه های مهمی در دستور کار است تا بتوانیم‌ عقب ماندگی ها نسبت به متوسط کشوری را جبران کرده و خود را به استانداردهای ملی برسانیم.

انتهای پیام / ر.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.