سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره سازی ۲۵۷ میلیون مکعب آب در سد‌های مازندران

منصور رضایی مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت:۲۵۷ میلیون مکعب آب تاکنون در سد‌های مازندران ذخیره سازی شد.

منصور رضایی مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به ذخیره سازی ۲۵۷ میلیون مکعب آب در سد‌های مازندران گفت:۷۸ درصد از حجم مخازن استان تاکنون آبگیری شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۶۵ درصد بافزایش داشته است.

او افزود:در سد شهید رجایی که مسئله چالشی ما بود در مقایسه با به پارسال صد در صد افزایش داشتیم

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت:روند آبگیری به گونه‌ای است که در فصل زراعی مشکلی نخواهیم داشت.

رضایی افزود:به دلیل بارش‌هایی که امسال داشتیم و ضرورت مدیریت سیلاب بخشی از سد‌ها را خالی کردیم و الان ما از لحاظ آبگیری مشکلی نداریم .

او گفت:آب بندان‌های ما هم ۴۷ درصد آبگیری شدند یعنی ما ۱۷۸ میلیون متر مکعب در آب بندان‌ها آب ذخیره کردیم.

رضایی با بیان اینکه ظرفیت آب بندان‌های استان هم حدود ۴۰۰ میلیون مکعب است،افزود:  پیش بینی می شود آب بندان‌های ما تا پایان هفته آبگیری ،آبگیری شوند که در فصل زراعی از بابت ارسال و توضیع آب برای کشاورزان مشکلی نخواهیم داشت.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.