سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تعداد مسافران در شهرک‌های جنوبی

سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با اشاره به افزایش تعداد مسافران در شهرک‌های جنوبی، از تقویت این خطوط و افزایش سرویس‌دهی به شهروندان خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سجاد سلیمانی سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با اشاره به اینکه از دوم دی‌ماه تعداد ۹ دستگاه اتوبوس به خطوط شهرک‌های صدرا، ترمینال راه کربلا، شهرک امام و دولت‌آباد شهر کرمانشاه اضافه شده است، گفت : با این اقدام زمان توقف مسافران در این شهرک‌ها به کمتر از ۲۰ دقیقه رسیده است.

او گفت : این سازمان ضمن شناسایی مکان‌هایی که تقاضای سفر بیشتری دارند نسبت به افزایش خطوط منتهی به این مراکز اقدام و با تمام توان به شهروندان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه، رفع نقایص فنی و ظاهری اتوبوس‌ها به منظور فعالسازی ناوگان اتوبوسرانی و برنامه‌ریزی به منظور فعالسازی دستگاه‌های غیرفعال اتوبوس‌ها، را از دیگر اقدامات در دستور کار این سازمان عنوان کرد.

سلیمانی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده نسبت به نظافت اتوبوس‌ها به صورت ویژه اقدام و تمامی اتوبوس‌ها از لحاظ نظافت ظاهری چک خواهند شد.

 سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه،گفت: حضور مستمر عوامل گشت خطوط و نظارت دقیق بر مسیر مبادی و مقاصد خطوط نیز با دقت و جدیت اجرایی می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.