سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست هماهنگی جشنواره حصیر

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر از برپایی اولین نشست هماهنگی در راستای برگزاری نخستین جشنواره حصیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سجاد پاک‎گهر رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر امروز گفت: نشست هماهنگی در راستای برگزاری نخستین جشنواره حصیر به منظور برنامه‎ریزی و نیز تبیین وظایف هریک از ارگان‌ها به پیشنهاد اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر و با دعوت فرماندار خرمشهر از ارگان‎های مؤثر در این جشنواره در محل این فرمانداری برگزار شد.

او ، ایجاد انگیزه، توسعه صنایع روستایی و شهری و تبدیل منطقه به قطب حصیر استان خوزستان را از اهداف برگزاری نخستین جشنواره حصیر استان در خرمشهر دانست.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهرادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، تولید بیشتر حصیر در منطقه و آمادگی به منظور عرضه تولیدات در ایام نوروز هم‌زمان با آغاز سفر نوروزی هم‌وطنان عزیز به این منطقه است.

پاک‎گهر گفت: محدودیتی برای مشارکت در جشنواره وجود ندارد و در صورت اعلام آمادگی، همه فعالان در صنعت حصیربافی می‌توانند تولیدات خود را در غرفه‌های تعیین‌شده عرضه کنند.

او افزود: نخستین جشنواره حصیر خرمشهر، با برنامه‎ریزی اداره میراث فرهنگی، حمایت سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری شهرستان در نیمه دوم اسفندماه سال جاری بصورت استانی در خرمشهر برگزار خواهد شد.

در این نشست، معاون سیاسی فرماندار خرمشهر، مدیر توسعه گردشگری منطقه آزاد اروند، بخشدار مرکزی خرمشهر، بخشدار مینوشهر، مدیر اداره جهاد کشاورزی، مدیر فنی و حرفه ای، معاون اداره بندر و معاون شهردار خرمشهر و نیز معاون نفت و گاز اروندان و نماینده اتاق بازرگانی شهرستان برگزار حضور داشتند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.